Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af iphone programmer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

 

Hvem kan anbefale en iphone udvikler enten her i Dk eller i udlandet? der er mange sider som freelancer.com osv. men er det det rette sted at gå hen når jeg skal have udviklet et forholdsvist simpelt program?

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det kan være at jeg  kan hjælpe dig. Send mig en mail på thomsen@http3w.dk med lidt info om hvad opgaven går ud på.

Mvh

Henrik Thomsen

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Den kan jeg løse for dig, viprogrammere for Iphone for 150.-DKK i timen

Hilsen

Michael Jacobsen


michael@outsouce-it-to-thailand.dk
PS send mg dit projekt,  så kan jeg give dig en pris.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet en til 10 dollars i timen, glimrende fyr som lavede alt perfekt.. Han gjorde alt han kunne for at forstå opgaven og spurgte ind.

Skriv hvis du vil have kontakten, jeg kan kun anbefale ham (så kan jeg også vise hvad han præcis lavede). Jeg har også kontakt til en grafiker som laver meget flotte iPhone logoer for 30 dollars (igen, skriv - så viser jeg)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Dette kan vi hjælpe dig med, og til en fornuftig pris.

Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - med yderligere oplysninger om hvad du helt præcis gerne vil have lavet.

Fortsat God dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har nu fået udviklet 3 apps via Freelancer.com. De to af opgaverne er gået fuldstændig galt. Den ene udvikler forsvandt efter betalingen, den anden forsøger at presse flere penge ud af mig for at levere projektet, som ellers er færdigt. Den sidste opgave/app gik tilforladeligt, men slutresultatet er en lidt buggy app, der også i første omgang er blevet afvist af Apple.

...så derfor ville jeg forfærdeligt gerne vide hvem din kontakt på Freelancer er - også grafikeren for den sags skyld. Jeg er ellers generelt meget glad for de freelancere jeg har fundet derigennem, men af en eller anden grund er det meget svært at finde en iOS udvikler.

Håber du kan hjælpe!

:-) Anders

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det er jeg ked af at høre - det er slet ikke resultater som jeg kan nikke genkendene til.

Jeg har brugt ham her med succes:
http://www.elance.com/s/pythoncpp/

Men når det er sagt, handler det ofte lige så meget om hvordan du stiller opgaven. At stille en teknisk opgave som denne til en udvikler, skal gøres på en helt anden måde end til en dansker. Hvordan har du forklaret opgaven til udvikleren? 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Mange tak for svar. Det ser jo fornuftigt ud, så ham må jeg prøve næste gang.

Jeg har nu stillet meget specifikke krav til udvikleren i begge tilfælde og de har da også fået lavet app'en uden de store problemer. I første tilfælde lavede jeg den fejl at jeg betalte da app'en var færdig, men inden den var blevet godkendt hos Apple - det bleve den så heller ikke. I første omgang virkede udvikleren ok med at rette fejlene (crash mv.), men da det viste sig lidt for besværligt for ham holdt han bare op med at besvare mine mails.

Den anden udvikler lavede app'en relativt hurtigt (et par uger) og den fungerede sådan set meget godt. Jeg fik den testet grundigt inden jeg ville sende den til app store, men da det kom til det og jeg skulle have xcode projektet udleveret ville udvikleren ikke det. Det var ellers et krav fra min side fra start at han skulle levere projektet for at få første rate/betaling - resten skulle betales efter godekendelse af app'en. Det stod nedskrevet i vore aftale, men det var altså ikke godt nok for ham. Han ville have flere penge "for udlevering" af projektet hvilket han mærkeligt nok ikke opfattede som en del aftalen. Efter en uges forhandlinger frem og tilbage måtte jeg erkende at det ikke ville ske.

En fantastisk dansk udvikler har de sidste par dag lavet app'en for mig. Det tog kun 7-10 timer(!) og resultatet er fænomenalt meget bedre end de andre. Det er tilmed ikke engang ret meget dyrere end den første app jeg fik udviklet.

Jeg må konstatere at de indere jeg har forsøgt mig med ikke er meget værd som iOS udviklere, men så kan de nok noget andet! Generelt har jeg ellers stor success med at bruge freelancere fra Kina, Vietnam mv. så det er ikke for at afskrække!

Tak for hjælpen
:-) Anders

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt klaret at du faktisk har fået det du skulle bruge ;-) ! Det er der de fleste falder i når de skal outsource softwareudvikling..!

Jeg ville helt klart fortsætte med den danske udvikler, på trods af han koster mere. Min erfaring er i hvert fald ens produkt bliver mere "GENNEMFØRT" når de kommer fra en vestlig kultur. Det skyldes dog nok manglende kulturforståelse og jeg ikke forklarer alting korrekt.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Design:Huset Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Måske vi kan hjælpe dig :-)

Tjek vores hjemmeside!

www.design-huset.com

Venligst Lene

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)