Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Min shop åbner jo på Mandag og jeg sidder og ligger den ene vare ind efter den anden, så jeg er ved at blive bims i hovedet.

Jeg kunne godt tænke mig jeres vurdering af hjemmesiden.

Der mangler jo som sagt varer, de er på vej og er klar inden Mandag.

STEENBECK har været utrolig sød og har hjulpet mig med opsætningen af osCommercen. Tusind tak til ham :-)

 

Så hvis I har tid og lyst, vil jeg meget gerne høre jeres mening om min shop :-)

 

www.lovetime.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Du får lige den hurtigt udgave :)

1) Det ser lidt synd ud at du har puttet et billede ud i venstre side som er blevet strukket så meget i højden.

2) Det er ikke hensigtsmæssigt at du har ét stort baggrundsbillede, du bør i stedet have en billedefil for billedet til venstre samt det til højre, og så blot benytte dig af den røde farve i midten, uden at have et billede der.

3) Dine produktbilleder er alt for store når de vises i oversigten, så det tager unødvendigt tid at vise dem. Lav nogle mindre udgaver af dem til at vise der, så det ikke tager så lang tid at hente dem.

Jeg går ud fra priserne er inkl. moms, det fremgik dog ikke umiddelbart nogen steder.
Så undrede jeg mig i øvrigt under at hvis man går ind under "Erotisk leg", er der en kategori der hedder Børn > Fodtøj? ;)
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune.

Tak fordi du gav dig tid til at vurdere hjemmesiden :)

1) Det er meningen, billedet er stort nok til at det kunne have været der uden at blive strukket ud, men jeg er lidt underlig, for kan godt lide det sådan ;-)

2)Hmmm...nu tror jeg også, at hver billede ude i siden er et seperat billede, for de er først kommet på i går og farven er den samme som før billederne kom på.

3) Det vil jeg lige kigge på, når jeg er færdig med at lægge varer ind. Ved nogle af billederne er utrolig store.

4) Hehe er ikke nået til den katagori endnu, det bliver slettet selvfølgelig

 

Tina

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med shoppen :)



 



Jeg har lige et par ekstra kommentarer:



 



- jeg synes at den røde farve er alt for mørkt, hvilket gør den sorte tekst sværere at læse. Jeg blev hurtig træt i øjnene efter læsning af f.eks. forrentingsbetingelser.



- " Alt hvad der behøves til en dejlig aften" kunen måske gøres lidt mere personligt, som f.eks. " alt du behøver for at gøre aften endnu dejligere" eller " gør din aften dejligere (med lovetime)



- er det meninge, er der vil komme flere billeder under "lovetimes medlems tilbud" på forsiden? hvis ikke, så synes jeg at forsiden ser lidt tom ud. Udnyt pladsen :)



- måske kunne det være en ide, at lave en "undermenu" under forretningsbetingelser, der vil gøre det nemmere for kunderne at finde de relevante for dem informationer, uden at skulle læse alt, hvad der står i teksten.



- under "hvem er vi" skriver du, at du henvender dig til kvinder. Er det ikke meningen, at du også vi sælge dine produkter til deres partnere? Der mangler i øvrigt dit tlf nummer :)



- der er et par kommaer fejl hist og pist. Får en til at læse korrektur på din tekst.



- er det nødvendigt med pdf filer? de indeholder samme informationer står i forvejen står på siden. hvad er så meningen? 



 Det er alt for nu :) Jeg håber mine kommentaer hjælper dig lidt på vejen. :) og som sagt er de kun vejledene :)    



gazela.dk 40820055
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina,

Angående punkt 2, så er det et stort billede - se evt. her: http://www.lovetime.dk/catalog/images/bg_komplet.jpg

Ud over det lyder det fornuftigt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina.

 

Flot initiativ - det skal nok blive godt. Men jeg tror, at der skal meget til før du kan stå frem i forhold til de andre butikker der sælger nogenlunde det samme? Der er ikke mange af dem, men en butik som HowCool.dk er jo kæmpe efterhånden.

 

Hvad vil du gøre for at stå frem og blive set? :-)

 

Designet betyder meget. Og jeg vil nok også sige, at den røde farve er lidt for mørk. Også selvom den er meget saucy ;-) Fremhæv evt. menuen lidt mere, med nogle knapper der passer godt ind i resten af designet og evt. få lavet lidt mere fokus på logoet så det huskes :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa allesammen.

Tak for jeres vurdering :)

Jeg har i øjeblikket kontakt med en del leverandører i udlandet for at skaffe flere lækre og ikke (i Dk) udbredte varer, så der burde snart bugne med varer og ikke kun i erotikkens tegn, men i kvindens og mandens ;) (Kender I nogen eller ER I nogle, så send gerne en PM)

Ang. desinet, har overvejet at lave den helt om, da den kanske virker lidt for....enkel.....iflg. min smag.

(Og dette er absolut ikke STEENBECK''s skyld, da han bare "adlyder" ordrer og følger mine ønsker")

Men vil heller ikke give Steenbeck grå hår i hovedet jo, så sysler lidt med et design jeg ved jeg vil blive glad for ;)

 

Fik nok ikke svaret på alle spørgsmål, men sover af H til i øjeblikket og har en del personlige hjerneknusere, så bær over med mig

 

Go'' dag

Tina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)