Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev tilmelding

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig fedt at se der kommer en guide med, så begynder det at ligne en "noget for noget" byttehandel, som det er når man får folk skrevet op på nyhedsbrevet.

Hvor stor en konverterings% har I? Hvis I får meget over 35-40% bliver det ret svært at få flere til at skrive sig op! :-)

Kunne man forestille sig mere man får for at skrive sig op? Jeg har på mit eget site gjort sådan at der er en masse gratis artikler på siden, der lige kræver man giver sin email..

Men i hvert fald: Mere "value" til dem som skriver sig op er nøglen i mine øjne.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Konverteringsgraden er under 5%, og det var derfor jeg tænkte at vi måske havde overset et eller andet.

Nu er produktkategorien også med til at påvirke om man har lyst til et nyhedsbrev.

Mere value og bedre beskrivelse af 'konsekvensen' af et sign up, er hvad jeg også vil kigge på.

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften de herrer!

Bum bum ... jeg tænker ... der er så dælens mange nyhedsbreve, kan I ikke kalde det noget andet? Fx Magasinet Erogen (hurtigt forslag), så interesserede kan se, at de ikke bare modtager nyhedsbreve om nyt (der kan købes) indenfor legetøj, men også nyttige informationer om dating, parforhold mm.

Nu ved jeg ikke, hvad I har af planer med jeres nyhedsbrev, men umiddelbart tænker jeg, at det da kunne være meget fedt med sådan et minimagasin. Så kan I fx få eksperter til at deltage (levere indhold), have bed time stories, lave spørgeskemaer om efterspørgsel og andet (svarene kan evt. bruges i forbindelse med pressen).

Altså jeg foreslår, at I kalder jeres nyhedsbrev noget andet end bare nyhedsbrev ...

PS: Hvis I bliver hooked på ideen om et minimagasin, så hiv lige fat i mig, jeg sidder nemlig lige nu og synes, det kunne være sindsygt skægt at lave :-)

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)