Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

??? Affiliate aftaler - ??? - Godkendelse ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville bare lige høre fra eksperterne herinde.

Eksempelvis:

Jeg ønsker at lave en afilliate site med eks. salg af tastatur. Jeg køber et domæne. Hvordan bliver jeg godkendt f.eks. på Tradedoubler. Jeg kan jo ikke lave en side hvis jeg ikke har nogle links/produkter at gå ud fra ?

Hvordan forholder det sig med andre afiliate tjenester Partner Ads, Adservice osv?? Også godkendelse eller how??

Håber I forstår hvad jeg mener :-)

 

Mvh Dino

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino.

De fleste netværk giver publishers mulighed for at tage de kampagner de vil ha', efter godkendt medie, men Tradedoubler er naturligvis lidt anderledes og personligt er mine erfaringer at det virker bedst at ringe til dem.

Hvordan det foregår med andre sites, - altså jeg ved at Partner-Ads får du vist nok adgang til med det samme, men Mikkelsen Medier og EuroAds osv. kræver det en godkendelse af dem før du bliver lukket ind. Men igen, ring til dem når de åbner igen i morgen, det virker så meget bedre. :-)

Hvis du får brug for støtte i dit affiliate projekt kan det være der er noget interessant for dig inde på AffiliateMarkedsføring.dk - det er en online guide med lidt blandet inspiration til opstart i affiliate markedsføring

Ellers smid en privat besked eller mail til mig, så kigger jeg gerne på det. :-)

 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hos Partner-ads bliver din tilmelding godkendt med det samme.

Du ansøger så om at deltage i partnerprogrammer (de fleste godkender automatisk). Af hensyn til dem der godkender manuelt, så kan du med fordel skrive at website er på vej og kort beskrive hvad websitet kommer til at handle om. Så tror jeg at de vil godkende dig.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar :-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos nogle netværker er der også mulighed for at udfylde et kommentar-felt, hvor du så kan forklare netværket hvordan du vil gribe det hele an :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)