Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb aktiver og varer fra konkurser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter mange års erfaring med køb og salg af aktiver fra konkurser og dødsboer, har jeg udviklet en online auktion, hvor man kan købe direkte fra konkursboer i hele Danmark. Det er et godt sted for nyopstartede virksomheder som leder efter kontormøbler etc. Der er alt fra inventar, boligudstyr, biler, it udstyr, fordringer, materiel, varepartier. Ofte er der rigtig gode ting som bliver solgt til meget fornuftige priser.

Konceptet går ud på at advokatfirmaer mm., sætter varer fra konkursboer til salg på sitet og vi forestår alt det praktiske med at annoncere, sende nyhedsbreve ud, fremvise varerne og afhentningen til sidst.

Nogle gange er varerne samlet på vores lager og andre gange er de opbevaret hos det konkurs ramte firma - det skyldes at det er for dyrt at pakke sammen og transportere. 

Vi har på utrolig kort tid oplevet en enorm interesse fra købere og har allerede rigtig mange tilmeldte.

I forbindelse med auktionerne vil der være eftersyn af tingene og det er en god idé at møde op og undersøge det som man har udset sig at byde på. Varerne købes som beset og er der defekter er det ikke muligt at bytte eller retrunere varerne - derfor skal man indregne alt i det bud man afgiver.

Et godt råd er at passe på og gøre sit hjemmearbejde ! Sæt dig ind i havd du vil byde på og hvordan brugtmarkedet generelt er for varen. Man kan let lade sig rive med og det er derfor fornuftigt at beslutte sig på forhånd for hvad man max. vil betale således at man ikke kommer til at ærgre sig bagefter.

Det er vores hensigt at afholde fysiske konkurssalg auktioner 1 gang om måneden snarest.

God fornøjelse

Se mere på http://www.konkursbo.dk/

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende side, jeg kan se der er en masse inventar fra konkurser , det kunne jo godt blive meget interessant med den slags konkursvarer. Big Smile

Fedt med sådan en side hvor man kan gøre et scoop, og såvidt jeg kan se er det gratis at oprette en bruger og byde på auktionerne, er det korrekt?

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Ja, det er fuldstændigt gratis og uforpligtende at oprette en bruger på www.konkursbo.dk

Der er hele tiden nye varer fra konkurser og jeg håber at du vil bruge siden.

God fornøjelse.

HIlsen Jeppe

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, jeg glæder mig til at få emails med gode tilbud, kan se jeg desværre kom for sent til at par af de ting der er solgt.

Det er satme solgt billigt, så det er fedt jeg nu er på email listen og får besked blandt de første om de nye varer og konkurser Yes

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner, der er altså rimelig dårligt skuespil og ret falskt sat op. Fair nok at I vil anbefale hinanden, men det der stinker langt væk af reklame :)

Jeg skal ikke kunne sige præcis hvilke relationer og det interesserer mig egentligt heller ikke - men den slags her er simpelthen for åbenlyst og det vil andre også se.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis

Og faktum er jo at i har forsvindende få varer på siden i forhold til andre i samme branche. Ligeledes er nogle af jeres annoncer defekte, da udløbs datoen er sidste år, men annoncen stadig er online.

Det er for slapt, og setuppet her er pinligt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)