Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop betalings gateway.. Hvem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
hej med jer,

 

Jeg har læst en del indlæg om webshop betalings systemer og hvem man skal bruge.. Jeg vil sikre mig at jeg har forstået det rigtigt.. Håber nogle kan hjælpe...

 

Vi får designet vores egen hjemmeside og bruger ikke færdige scripts.. vores kunder er udelukkende danske kunder, så det er i princippet underordnet om det er muligt at betale med udenlandske kort.

 

Jeg læste samtidig, at danske betalings gateways er underlagt samme sikkerheds regler fra 1. januar 2006. Er det så ligemeget hvem man bruger?

 

Og hvad ligger priserne på? Har alle et fast månedligt gebyr samt % af omsætning?

 

På forhånd tak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa;

Jeg kan varmt anbefale Wannafind... Pris pr. år: 2500,-

Deres teknikere er flinke til at hjælpe, når løsningen skal implementeres på webshop osv.

De tillader desuden at man knytter flere domæner til samme gateway, uden at sladre til PBS,
så man slipper for at lave en indløsningsaftale med PBS for hver domæne.

Stabiliteten & oppetiden er 100% iorden.

Om du vil have betaling med internationale betalingskort eller kun danske bestemmer
gateway udbyderen ikke.... Det er udelukkende PBS og den indløsningsaftale der bestemmer dette.

God vind herfra...

/PBL

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per,

 

Tak for dit svar..

 

Hvor mange procenter tager de for pr. overførsel i kommission, ved du det?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
0% som regel. Det er igen PBS der tager gebyr for dette og ikke selve gatewayen.


(PBS priser)
1,25 % af omsætningen på kort udstedt i Danmark (minimum 1,95 kroner pr. transaktion).
5,75 % af omsætningen på kort udstedt i udlandet (minimum 1,95 kroner pr. transaktion).

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige hvad jeg ville have sagt... Gateway-udbyderen tager ikke nogle %''er og mildest talt, er de underlagt
nogle strenge regler fra PBS. Heraf kan nævnes video-overvågning af deres server-rum, som SKAL tage billeder
af alle der træder ind.

/PBL
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
ok mange tak for svar..

 

så lige et helt andet spørgsmål... Vil I foreslå at vi får lavet vores eget design, eller bruger færdigt shopping script? Nogle fordele og ulemper ved enten den ene eller den anden løsning?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er utrolig dyrt hvis man skal have udviklet sin egen shop fra bunden hvis den skal være ligeså stærk som de mange standard systemer. Så den løsning vil jeg kun anbefale hvis i virkelig vælger at staste stort.

 

Men der findes også løsninger midt i mellem, hvor man anvender et open source system, eller andet færdigt shopping system hvor der er adgang til kildekoden, på den måde er det muligt at få udviklet et helt unikt design samt mulighed for at modificere shoppen præcist efter jeres behov.

 

Denne mulighed er meget begrænset hvis man vælger standardsystemer som scannet ellre dandomain, men fordelen ved disse er at de er billige i opstart og utrolig gennemtestet.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det behøver ikke være så dyrt, men selvfølgelig er alt dyrt i forhold til at bruge standarde shop-systemer.
Vi valgte at udvikle vores egen shop fra bunde, men dette har desværre også taget en del mere tid end beregnet,
da vi selv skal finde alle fejlene og selv "opfinde den dybe tallerken"...

Hvis i selv har en PHP/ASP programmør i huset, vil i kunne udvikle en mere fleksibel shop-løsning,
som måske ville kunne arbejde sammen med jeres interne systemer.

Hvis i vælger en extern programmør til udviklingen skal i sørge for løbende dokumentation
så i tilfælde af at i løber i skænderier med programmøeren at i ikke bliver sat tilbage til scratch.

Desuden kan jeg anbefale selv-udvikling hvis i intern har en tov-holder som har indsigt i IT-verdenen.

/PBL
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin Og Per,

 

Mange mange tak.. det har været en stor hjælp... :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)