Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

- Jeg er i gang med at åbne et firma hvor jeg skal sælge udendørs udstyr (outdoor equipment) såsom vandre sko, soveposer, jakker, tasker, mm.

Jeg er begyndt at tænke over nogle navne såsom:

- Gade Outlife

- Gade Outdoor

og Gade sports

 

Mit mellem navn er Gade, som godt må indgå i navnet.

Navnet skal være noget der ikke er særligt langt, nemt at taste i browseren, nemt at sige osv.

Jeg ville blive rigtig glad hvis der kom nogle gode forslag eller feedback/kritik på dem jeg har fundet på. Big Smile

</

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Edge of Life

Ned ad Gaden :)

Offstreet

Jeg ville nok finde et uden dit eget navn. Så kan du kalde firmaet bag ved for Gade Imports.. Og selve shoppen for et mere klingende navn.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med: "gadeoutthere" :)

dårlig engelsk af: "get out there" :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

Edge of Life

Ned ad Gaden :)

Offstreet

Jeg ville nok finde et uden dit eget navn. Så kan du kalde firmaet bag ved for Gade Imports.. Og selve shoppen for et mere klingende navn.

 

Tak for svaret :)

Syntes godt om "Edge Of Life" og kan også godt se fidusen af det med "Gade Imports"

 

Men kunne godt tænke mig nogle flere bud.

 

 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

all-outdoor.dk

gadeudstyr.dk

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

outs.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med måske at tage gade ud af det første forslag du selv kom med så det bare bliver til "Outlife"  det er da kort og nemt at skrive i browseren i hvert fald..

 

Mvh. Ole

 

Android

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, jeg er blevet en del klogere.

 

Thomas Sindberg:

 

Jeg ville nok finde et uden dit eget navn. Så kan du kalde firmaet bag ved for Gade Imports.. Og selve shoppen for et mere klingende navn.

 

 

Skal man så oprette 2 firmaer?

Et der hedder Gade imports, der importere de forskellige ting og et andet med butikkens navn?

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Gade:

Tak for alle svarene, jeg er blevet en del klogere.

 

Thomas Sindberg:

 

Jeg ville nok finde et uden dit eget navn. Så kan du kalde firmaet bag ved for Gade Imports.. Og selve shoppen for et mere klingende navn.

 

 

Skal man så oprette 2 firmaer?

Et der hedder Gade imports, der importere de forskellige ting og et andet med butikkens navn?

 

Hej Gustav,

Nej, hvis du har et ApS kan du tilføje op til 5 binavne ganske gratis.

tonere

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være store fordele ved at bruge sit eget navn i forbindelse med et firma navn.

Især hvis det er et folk kan huske.

Mange forbrugerer er trætte af smarte firma navne, hvor man ikke kan skelne det ene fra det andet.

Ingen kan huske hvad var det nu firmaet hed.

Brugen af ens eget navn, signaler at det her er noget jeg perosnligt stå inde for.

God gammel dags værdi, I krise tider, er det en af de værdier som forbrugere se efter.

Så det du begyndte denne tråd med, en sammensætning af dit eget navn og en beskrivelse af det du laver er en rigtig god løsning i tiden ånd.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)