Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på design af Logo...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er 

Står du og mangler et logo eller trænger du til et nyt så er dette tilbud lige noget for dig!

Få designet dit logo for kun 400,- kr for et enkelt.
300,- kr pr. stk. vis du skal have designet mere end et.

1.stk 400,- kr
2.stk 600,- kr
3.stk 900, -kr

Lidt info om min erfaring. har omkring 5 år´s erfaring med grafisk design har også arbejdet med 3D grafik i noget tid, jeg har blandt andet lavet grafik for en "2D chat" eller som de bliver kaldt en 3D chat. Der brugte jeg meget tid i 3Ds max. og adobes photo shop.

Logoerne jeg laver bliver 100% lavet fra bunden.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at skrive en PB eller en mail til mig på kromann11@gmail.com vis du gerne vil have et tilbud på en anden form for grafisk opgave.

Mvh.

Casper Kromann Nielsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Casper:
Logoerne jeg laver bliver 100% lavet fra bunden.

Måske en fordel lige at få hjemmesiden til at virke og så samtidig lide smide nogle referencer. Du kan lære noget af ham der har tjent gode penge på at lave Amino infosider og FB sider til folk.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

referencer er altid godt...

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har i helt ret i begge to og har ingen referencer lige pt. da min macbook brændte sammen her for et stykke tid siden.

Så de første 5 som vil have lavet et logo eller vil have et nyt logo får dem GRATIS !

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Det har i helt ret i begge to og har ingen referencer lige pt. da min macbook brændte sammen her for et stykke tid siden.

Så de første 5 som vil have lavet et logo eller vil have et nyt logo får dem GRATIS !

 

Jeg blev sa lidt skuffet da dit eget website ikke engang fungerede Sad

Det skal fixes hurtigst muligt hvis du vil gøre dig håb om at få kunder herfra tror jeg.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper:

Det har i helt ret i begge to og har ingen referencer lige pt. da min macbook brændte sammen her for et stykke tid siden.

Det er en super-ringe undskyldning, og det får dig til at virke utroværdig.

En reference består af et produkt du har leveret til en kunde ... ikke en fil du har lavet og aldrig brugt til noget, derfor kan du finde dine referencer frem hvis de er oprigtige ved f.eks. at scanne kundens visitkort, brochurer eller henvise til en hjemmeside.

Derudover bruger du jo selvføglelig backup ... hvis ikke du bruger backup er det BESTEMT ikke noget du bør reklamere med ... men skynde dig at få rettet op på. En brænder er snart standard i alle computere idag, og en spindel  med 100 blanke DVD'er koster 400kr syd for grænsen ... se og kom igang :P

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide hvor meget analysearbejde du laver for 400kr? Jeg undrer mig lidt når jeg ser på dine priser ... sammenlignet med professionelle bureauer der kan bruge uger og ti-tusindvis af kroner på at sammensætte det perfekte logo?

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror på dig. Og hvis det er gratis, så skal det sørme have chancen da.
Jeg PMér dig...

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu 4 som er skrevet op til et GRATIS logo så der er nu kun en plads tilbage så vis det er dig som står og mangler et så skyld dig at skrive en mail eller en PB til mig.

/Casper/

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gerne se noget reference, og ja du sagde du ikke havde noget... Men når det er du bliver færdigt med de 5 gratis, må du meget gerne give et link :)

 

Fortsat god weekend..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Referencerne vil blive lagt op i dette indlæg når de er lavet.

/Casper/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)