Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Cint Research?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen af jer, der har erfaringer med samarbejde med Cint Research? Jeg er i dialog med dem omkring deres panel løsning, hvor man som virksomhed kan tjene lidt kroner på at henvise nye brugere til deres brugerpanel (hvor brugerne får mellem 5-25,- per undersøgelse de besvarer. Det er helt reele undersøgelser fra f.eks. TDC, så ikke noget med underlige "konkurrencer" eller spam af forskellig art).

Men, er der mon nogen af jer andre der har arbejdet sammen med dem eller har erfaring på anden vis?

Enhver input er meget værdsat.

På forhånd tak :)

Hilsen Jesper

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ja, jeg har erfaring med CINT som er vores samarbejdspartner. Deres medarbejdere er rigtig dygtige og super dedikerede og som giver en fantastisk service. Vi henviser ikke brugere, men bruger deres respondenter som en del af vores spørgeskemaløsning.


Jørgen Christian Andersen
www.relationwise.dk

 

 

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som medlem af de fleste af deres danske paneler , kan jeg som deltager sige god for dem . De er gode betalere og behandler deres panelister godt . At enkelte paneler har konkurrencer om gavekort eller andet er ikke det samme . Dem som laver en konkurrence med et spørgeskema fylder den stort set altid med skjult markedsføring og advertising . Dette gør internet-paneler ikke . Ved dog ikke rigtigt med opeepl som de også står bag dette panel er sms baseret , ideen er god nok , men det er vist nok ikke rigtigt slået igennem . Jeg har kun hørt fra dem 1 gang på 1 år .

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg er ansvarlig for Norden hos Cint og det er rigtigt at dine brugere kan få penge ved at besvare spørgeskemaer

jeg vil meget gerne  besvare alle de former for spørgsmål du har omkring kunne have omkring et samarbejde. 

Du kan fange mig på david@cint.com

Med Venlig Hilsen

David Wieseltier

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)