Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores første Webshop. Hvad synes i ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Så er det blevet tiden til at vi har åbnet op for vores nye webshop der sælger Hair Extensions

Vi vil meget gerne hører hvad i synes om brugervenligheden, designet, funktionerne og alt det der mangler :)

Da vi ved at det er frivilligt arbejde at bruge tid på at hjælpe andre vil vi meget gerne give 3x2 flasker rødvin til dem der giver de der virkelig har givet os noget at arbejde med (om det er ris eller ros) :)

Vi glæder os meget til at høre fra jer (Vi må indrømme vi er lidt nervøse for at blive skudt helt ned!) 

På forhånd tak 

Teamet bag www.Linella.dk

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne er for små og for lav kvalitet af billeder, man skal kunne kigge helt ind på kvaliteten af hårene så man kan se de er ægte hår

Mørkere tekst farve da det er lys baggrund i skriver på, jeg sider udenfor der er teksten meget svær at læse.

Forsides banner gode ideen at lave lidt om hår , for jeres produkt er om hår.

Længere op med CVR nummer på kontaktsiden i stedet for kun i fodnoten

Alle sider samme skriftestørrelse og der er ikke mange mellemrum i teksten

Husk lav h1 som overskriften og h2 og h3 som alm. Teksten derved bliver teksten brugervenlig og man kan meget lettere læse teksten og overskue en siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Enig med Michael, teks farven skal være en tand mørkere, billederne syntes jeg er iorden, ellers nydelig bygget op, en enkelt ting der irriterer mig voldsomt er den indkøbskurv der farer op og ned når man scroller, det flytter mit fokus over på den pokkers kurv hele tiden, ser måske smart ud, men er super irriterende.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Flot webshop. Lige et par kritikpunkter efter en hurtig gennemgang.

 

1. kreditkortene kan med fordel rykkes op over topmenuen, der er en del plads der.

Jeg ville flytte nyhedsbrevstilmeldingen derop. Det øger sandsynligvis også konverteringsraten på den.

 

2. Billedet på forsiden, med den kønne brunette: Jeg ville ændre teksten til en to - tre punchlines, "dag-til-dag levering", "fri fragt på alle ordrer over xxx",

 

3. Fremhæv de tre links under billedet af den kønne brunette.

 

4. Udskift "bliv fan af vores facebook", med en facebook fanboks. Jeg mener Martin Thorborg i sin tid lavede et eksperiment, der beviste at det øger konverteringen.

 

5. Fjern tags under Post Danmark logoet. Hvorfor er de der?

 

6. Siden reager med og uden www. Duplicate content issue.

 

7. Meta desc: "Leveret af Netlabs", er ikke optimal.

 

8. Billedet "kontakt kundeservice", skriv evt et tlf. nummer og en email adresse hen over.

 

Håber der var noget du kunne bruge.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt syntes jeg jeres side ser rimelig godt, ud vil dog som andre også sige at den indkøbskurv er belastende at se på.

Når man holder musen over et billed kommer det her "onsvage" zoom billed frem, hvad skal man med det??? kan ikke se hvad den gør godt for??? det man skal se på billedet er jo farven vil jeg mene, og det behøver man ikke et lille zoom billed/boks til.

Og så ville jeg strakt fjerne den pestDK boks i har på siden, og i stedet et direkte link til Track&Trace nummeret med ud sammen med ordrebekræftelsen.

og så ser det underligt ud med den helt sorte kant rundt om kreditkortene i bunden. hvis der skal være en kant så gør den lysere.

 

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hold da op hvor er i hurtige..... :)

Men jeg må sige at det er nogle rigtig gode bud der er kommet.

Jeg kan se at vi skal igang med mikaels omtalte h1, h2 og mørkere tekst.

Derudover kan vi godt lide ideen omkring at flytte kreditkort over topmenu og lave nogle punchlines i billedet ved brunetten og fjerne tags.

Vi var ellers meget glade for kurven da vi tænkte at så vidste kunden altid hvor den var (netop fordi den var bevægelig/irriterende) :) Men måske den bare skulle smides ind der hvor sikker betalings boksen vises når kortene flyttes over topmenu?!?

Ideen med den zoom funktion på billederne var at man skulle få et mere klart billed af farve og produkt. Men det virker desværre ikke helt efter hensigten da billedet er samme størrelse :(

Med hensyn til Facebook boksen er det så ikke dumt at lave den om til den anden når vi endnu ikke har nogle venner/fans?

Ideen med PostDanmark TrackandTrace boksen var simpelthen at nogle kunder godt kunne have tendens til at ringe omkring status på deres ordrer. Og her finder de jo tlf nummer på forside og derfor har vi placeret den der så de i stedet selv tjekker det.
Men mange tak for super god feedback ind til videre. 
Teamet bag Linella

 

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linella

Lige et par småting mere.

Videoen om hvordan man påsætter "hair extension" er faktisk om hvordan du krøller hår og ikke om "hair extension" det vil sige misvisende titel :-)

Ville være rigtig godt med en video om hvordan arbejdet rent faktisk gøres.

Helt korrekt, væk med den løbende kurv, folk skal nok finde den hvis de vil købe.

Best regards

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt det med vores video. Det var faktisk bare for at teste hvordan det virkede med at  ligge en video ind fra Youtube, da vi ingen videoer selv har endnu.

Nogle der kunne svare på mine spørgsmål?

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linella

Uanset skal du som minimum skifte teksten ud under videoen så brugeren ved hvad det er der vises i videoen, kunden kunne jo blive så skuffet at de forlod siden :)

Jeg syntes din FaceBook "knap" er fin nok, den skal du ikke ændre på.

...ellers syntes jeg det ser rigtig fin ud.

Best regards

Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hej Linella

Jeg har sendt dig en PM

 

Per Draker

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)