Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internet fora har du en liste

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

Erik Hamre:

Der er ikke nogen på et forum der kan lide profiler der kun lige kommer forbi for at smide et link.

Så find bare de få forummer der er i din branche og kom så med gode råd og svar, så skal der nok komme et par links mere udefra.

Problemet er ikke at skrive noget med indhold, problemet er at finde nogle gode danske fora.

 

Google: søgeord + "forum", virker ikke?

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

Surt, det er også hvad jeg har oplevet hver gang en eller anden har forslået at jeg skulle skrive et indlæg i et eller andet forum...Så har der ikke været noget dansk forum for det emne.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

Surt, det er også hvad jeg har oplevet hver gang en eller anden har forslået at jeg skulle skrive et indlæg i et eller andet forum...Så har der ikke været noget dansk forum for det emne.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

Surt, det er også hvad jeg har oplevet hver gang en eller anden har forslået at jeg skulle skrive et indlæg i et eller andet forum...Så har der ikke været noget dansk forum for det emne.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

Erik Hamre:

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

 

Surt, det er også hvad jeg har oplevet hver gang en eller anden har forslået at jeg skulle skrive et indlæg i et eller andet forum...Så har der ikke været noget dansk forum for det emne.

Jamen, der er da en oplagt mulighed for at starte dit eget forum!

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

skovkjer:

Erik Hamre:

Der er ikke så mange niche forums i Danmark som i udlandet, nogen gange må du nok finde de store generelle forum med deres underafdelinger.

 

Surt, det er også hvad jeg har oplevet hver gang en eller anden har forslået at jeg skulle skrive et indlæg i et eller andet forum...Så har der ikke været noget dansk forum for det emne.

 

Jamen, der er da en oplagt mulighed for at starte dit eget forum!

 

God ide, nogle gode råd til hvordan man gør det ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

skovkjer:
God ide, nogle gode råd til hvordan man gør det ?

Download den nødvendige software (mange fora fås gratis)

Køb et webhotel og læg den op der.

Start forumet.... det er rimelig nemt. Det sværeste er at få folk til at bruge det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Det sværeste er at få folk til at bruge det.


Og dette er faktisk meget sværer end folk tror, specielt hvis der allerede er etablerede forum´s der omhandler det samme som det nye forum.

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Niels Henriksen:
Det sværeste er at få folk til at bruge det.


Og dette er faktisk meget sværer end folk tror, specielt hvis der allerede er etablerede forum´s der omhandler det samme som det nye forum.

 

 

Det har jo netop været konklutionen, at der er meget få danske forum´s - og svært at fiinde nogle gode. Så nu er der ingen grund til at kaste sig ud i at lave et nyt inden få de få emner der allerede findes.

Når du nu skriver at det er meget svære end folk tror, lyder det til at du har gjort nogle erfaringer, dem nå du da meget gerne dele med os.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har været aktiv inden for forums de sidste 10 år snart, et par år som moderator og de sidste 5-6 år efterhånden som admin på egne forums, jeg har faktisk 2 forums kørende pt...

Det ene et forum for samlere af spillemaskiner, da jeg startede dette var der faktisk allerede 3-4 spillemaskine forums, og jeg var rimeligt aktiv på 2 af dem, men irriteret over manglede indgreb af moderator, og nogle gange ubegrundet moderingere af indlægs, samt manglende fornyelse, og det ene var konstant nede i flere dage af gangen, valgte derfor at starte eget forum, selvom så godt som alle fast brugere af de eksisterende mente det var ubegrundet og spild af tid, alligevel var der et par faste brugere som undertegnet der kunne se fordelen i et nyt forum, og valgte at følge med, så der kom hurtigt aktivitet på det nye forum, 2 af de største konkkurende forum er lukket i dag og jeg har i dag danmarks største og mest seriøse spillemaskine forum, og de fleste brugere af de tidligere konkurrende forums,er i dag aktiv på mit forum, som også husere et par svenskere og nordmænd...:)

Det andet forum er en af mine andre større interesser, nemlig byggeri så blev et gør det selv forum, her er der faktisk en del i forvejen, men de fleste manglende en hel del, eller kunne optimeres en hel del, derfor lavede jeg også her et selv, men selvom nogle af disse forums er outdatet og har utroligt mange mangler, så bliver brugerne altså hængende her, og mit forum er derfor mere eller mindre ikke aktivt, og har heller ikke rigtigt gjort noget for at ændre dette de sidste par år, selvom jeg stadig mener at bla. byggeriets forum er så useriøst og outdatet at det burde være til at rykke brugere herfra, men er selv i stedet for meget aktiv på Lav-det-selv.dk som jeg mener er væsentligt mere seriøst, og udover et par enkelte mangler og fejl, faktisk virker rigtigt godt og nok det bedste gør det selv forum på nettet.

Udover dette er jeg også moderator på byggeside.dk, men her er lige så stille som på eget forum, så må nok erkende at der er rigeligt med byggeri forum´s på nettet som det er pt.

Men starter man et forum inden for et område hvor der ikke er nogen konkurrence er det klart at der er større sandsynlighed for succes, eneste der kræves for succes er at man hurtigt får nogle brugere ind og skabe lidt aktivitet, for uden denne kommer der ingen nye brugere til, også dør forrummet ud af sig selv... dette har jeg set med så mange forums gennem årene, og når først brugerene er begyndt at smutte over til anden side, så er der svært at vende strømmen igen, og bliver normalt til en nedlukning af forummet efter et stykke tid.

 

Men starter du et forum op, så er du da velkommen til at poste linket herinde til forummet, så skal vi da nok hjælpe dig igang med lidt aktivitet allerede fra starten af...:)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)