Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se senest oprettede tråde ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Arg ja ok tak.

Kan godt se du sidder og leger med siden lige nu ihvertfald, den kommer med diverse mysql connect error fejl :)

Men hvor mange tråde og svar er den RSS feed på?. der kan jeg jo sikkert ikke lave yderligere oversigt, lidt en skam man ikke kan hente info direkte fra site med forum modul rss eller lign. :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, jeg leger ikke i øjeblikket :) MySQL fejlene har været der siden i formiddags, da serveren som kører scriptet samt databasen blev fjernet. Front-enden ligger bare på en anden server, og har derfor fortsat været tilgængelig (men uden nogen data).

RSS feed''et kan vise et brugerdefineret antal tråde eller svar, på mellem 1 og 150 :)
Ja, det er en skam, men IdealBB er desværre ret begrænset.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skulle der være liv igen ;)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Super lækkert!.

Ser rigtigt godt ud, men har et forslag som ville være meget nyttigt for os som udvikler.

At du i "generer kun tråde" laver et ekstra xml felt som er <ThreadID>432</ThreadID> f.eks. samt i listen over svar laver du en <ThreadPID></ThreadPID> Så ville det være MEGET lettere at skulle programmere sig til en fed løsning hvor tingene ligger under hinanden osv. Ellers skal jeg igang med det store parse system til den url hele tiden :P, men ja, bare et forslag :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skulle ikke tage mange minutter, så det vil jeg lige overveje at få gjort, nu vil jeg dog i seng :)
Tak for forslaget.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle det være tilføjet :)


Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Smukt, lige hvad jeg manglede, vil kigge på noget ajax sjov her i weekenden så den opdatere det hele selv i noget smart layout :)

Jeg siger tusind tak!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)