Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY firmadatabase?!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej aminoer.

Mig og et par venner har gået med tanken om at starte en ny firmadatabase, hvor vi vil prøve at få firmaernes opmærksomhed ved at tilbyde de billigeste priser på firmaprofiler.

Vi tænker på omkring en 500-800 kr. for et års abonement.  Hvad siger i til det?????

Abonementet består af:

Firmaprofilen med: Firmanavn, adresse, tilfnr., logo, link til hjemmeside, Evt. firma facebook fanside.

På siden vil der også være mulighed for at finde virksomheder/butikker på kort, rutebeskrivelse .

Giv lidt kommentare på om det er noget man ville kunne få igang, vi ved der er store sider som krak, eniro og degulesider.
Men med de priser vi vil føre håber vi på at mange firmaer vil være interesseret i også at optræde på vores side.

Kom gerne med jeres meninger og positiv samt negativ kritik.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være noget virkeligt unikt, for at det skal være interessant både for firmaer, og for brugere.

Og så nytter det jo ikke rigtig noget, hvis der kun ligger et par tusinde firmaer i jeres database, da man så med stor sandsynlighed vil gå forgæves hos jer.

Jeg ville i hvert fald ikke komme til at bruge den, så længe der er gratis adgang til KOB, CVR og Krak. Skal jeg finde et firma som privatperson, er Google stadig det første og som regel også eneste sted jeg søger.

Og så skal I have rigtig meget held og lykke med at kontakte firmaerne for at sælge en annonce... ;o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror den vil være svær at få trumfet igennem...

Hvorfor ikke blot benytte sig af feks Gulex eller Hotfrog i stedet, hvis man fokuserer på prisen?

Hvad får jeg helt konkret for pengene hos Jer (som jeg ikek får på de gratis alternativer nævnt ovenfor)?

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får forhandlerne ud af det, udover at ligge på en hjemmeside?

Og skal det være alle forretninger og butikker eller skal det være en niche?

Tobias.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min første tanke vil være annoncehaj hvis du henvendte dig til mig med dit koncept.

Og jeg vil tro at der er rigtig mange andre der vil have det på samme måde.. Så jeg vil tro du får lidt af en udfordring med din markedsføring.

Det er jo netop nogenlunde samme (tvivlsomme) koncept som annoncehajerne har kørt frem med i årevis..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det var da sørme billigt for en 100 liniers tekst i en simpel database, glemt ideen, du får aldrig success med det, og tro mig, firmaer kender alt for godt dumsmartienfart annoncesælgere der ringer og vil sælge optagelser i diverse registre....

 

 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, er netop derfor jeg ligger min ide ind her. 

Kan godt se hele problematikken i projektet..

Er nok ikke noget der ville fungerer, sad bare med tanken og tænkte hvis man var seriøs omkring det osv.
Men kan godt se det efter jeres meget nyttige svar..

Tak

 

 

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg tror det er "opadbakke" med den idé..

Simon

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder netop som et annoncehaj-produkt, dog er prisen sat lidt for lavt hvis du skal kunne konkurrere med de andre "hajer" :-).

Du skal tilbyde noget som giver noget værdi til virksomhederne den anden vej, og det får de ikke ved at stå der.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke kunne overbevises om at bruge penge på det. Jeg har sagt nej til selv De Gule Sider.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)