Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskiftning af nakkelabel på t-shirt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har længe leget med tanken om at starte et tøjfirma, og planen er lige nu at købe færdiglavede tshirts i god kvalitet og så få syet mit eget nakkelabel i (http://www.ikastetiket.dk/vaevede_labels)

Mht tshirts har jeg 2 muligheder:

Købe t-shirt med label (billigere) og så skal label fjernes og mit eget plus vaskeanvisning skal sys i

Eller

Købe t-Shirt uden label (men med vaskeanvisning) hvor jeg så skal have syet mit eget i.

Er der nogen der kan give tilbyde en sådan service til en fair pris?

 

På Forhånd tak

Jonas

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg syntes umiddelbart det er en lidt underlig måde at lave sit eget mærke på og det vil også blive en del dyrere end at producere dem selv.

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

diverse profilbeklædnings-og reklametextilfirmaer tilbyder at lave private-label t-shirt,  - altså med egen nakkelabel. Men der skal selvfølgelig lidt antal på for at det er interessant for dem og kan betale sig... Prøv feks, Storm Textil

Det andet alternativ kan du få den lokale produktionsskole til at hjælpe dig med at skifte nakkelabel på nogle få t-shirts, - men så skal du jo selv stå for at få lavet nakkelabels.. A-TEX eller Hensgen & Balsløw kan hjælpe dig med det..

Håber det hjalp dig lidt videre..;-)

mvh/ Ulrik

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars

det er også planen senere hen, men det her er et lille oplæg vi snakker om og vil gerne gøre det på den enkleste måde, medmindre du ved om det kan svare sig at få produceret 500 stk tshirts selv?

 

Designnørd

Det ser jeg lige på :-)

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg tror jeg kan hjælpe dig da jeg er ved at starte en systue med henblik på små produktioner,  udarbejdelse af første prøver osv...

du kan sende mig en email cticy@aol.com

Hilsen Charlotte

 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

vi har en systue idag hvor vi lige netop laver nogle af de ting, vi syr mange nye vaske anvisninger idag, og vi kan sagtens et nyt mærke i nakken også, og tror også det vil være meget billigere end starte en produktion op selv, vi sætter også nye handtag i og vi kan sætte nye stregkoder og pris på, vi laver idag op til 25000 stk om ugen og det er det eneste vi laver i systuen, så vi er nogle af de få i danmark der laver det.

og vi kan tage ned til 100 stk. hvis du måtte ønske det

 

send mig en mail på

varerpartier@gmail.com 

håber at høre fra dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)