Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oprettelse af E-butik til "gamers"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

mangler noget hjælp til at opstart af en E-butik der henvender sig til "gamers".

Det jeg mangler hjælp med er ting som anskaffelse/leje af servere til spil, voice servers osv.

er det bedst at investere i serverne selv og have dem stående hjemme eller i et lejet lokale, eller leje dem online og lade et firma have dem stående?

vil jo gerne give kunderne den bedste kvalitet og service hvis der er opdateringer og fejl der skal rettes og generel support, så hvilken løsning er den bedste?

Derudover ville det også være alletiders hvis der er en eller flere der kan fortælle mig hvor mange servere man helst skal anskaffe sig og hvor mange gamer-servere og voice-servere der kan være på en server og om der findes oplysninger om hvordan man ligger gamer-server osv ind på disse servere og hvilket styresystem der vil være bedst at benytte sig af?

har surfet lidt rundt men uden held.

 

håber der er nogen der har noget erfaring med dette og som har lyst til at hjælpe mig med disse spørgsmål.

 

Mvh

Dennis

 

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:
Derudover ville det også være alletiders hvis der er en eller flere der kan fortælle mig hvor mange servere man helst skal anskaffe sig og hvor mange gamer-servere og voice-servere der kan være på en server og om der findes oplysninger om hvordan man ligger gamer-server osv ind på disse servere og hvilket styresystem der vil være bedst at benytte sig af?

Nu har jeg hostet servere gameservers i et par år.
Det kommer an på hvilket spil du vil hoste, og hvilken maskine du har.

Styresystemet kommer også an på hvilket spil du vil hoste.
Der er nogle spil der ikke kan hostes på Linux. 

Mvh.
Oliver Gorju =)

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en svær verden at gå ind til. Der er stor konkurrence inden for leje af servere til spil. Flere store firmaer er allerede gået ned, og de der er tilbage er virkelig hårde at kæmpe imod, og meget billige. Derfor skal du virkelig være opsat på at yde 110%


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)