Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internationale affiliates

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter et internatoinalt affiliate netværk. Jeg prøvede at oprette mig hos AdClickMedia.com, men synes ikke rigtigt om deres system. Deres "Photo Text Ads" som de kalder dem falder ikke helt i min smag. Jeg er mere ude efter bannere. Kender i nogen internationale affiliates som i kan anbefale? Det er godt nok svært at finde noget ordentligt synes jeg. Jeg har hørt at Zanox skulle være ret uoverskueligt.

Håber I kan hjælpe mig :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der jo også Tradedoubler.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Matthias,

Jeg har ikke selv erfaring med dem, men jeg har hørt godt om følgende internationale Afffiliate netværk fra en anden herinde fra Amino:

http://www.clickbank.com/index.html

Affiliate Cash Pile.
[Affiliate  link fjernet]

 

Dbh

Thomas

Jeg giver dig en stjerne, da det ikke er tilladt at benytte affiliate link på Amino. 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

TT Tekstforfatter:

Hej Matthias,

Jeg har ikke selv erfaring med dem, men jeg har hørt godt om følgende internationale Afffiliate netværk fra en anden herinde fra Amino:

http://www.clickbank.com/index.html

Affiliate Cash Pile.
[Affiliate  link fjernet]

 

Dbh

Thomas

Jeg giver dig en stjerne, da det ikke er tilladt at benytte affiliate link på Amino. 

Med venlig hilsen

Bastian

Tak Bastian,

Det er god stil. Jeg forsøgte bare at komme med et par forslag til netværk, som jeg ikke har noget som helst at gøre med. Jeg fik foreslået dem af en Affiliate kyndig herinde på Amino i forbindelse med, at jeg selv stillede nøjagtig det samme spørgsmål som Matthias. Jeg aner ikke, hvem af dem, jeg selv kommer til at bruge, da jeg endnu ikke er tilmeldt og intet ved om, hvilke type kampagner de udbyder, og hvorvidt de er relevante for mit website.

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have. Jeg har lige oprettet mig på Commission Junction, og det ser rigtig lovende ud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas nu endelig på, Nicolaj. Bastian sørgede for at give mig én stjerne, fordi det ikke er tilladt at linke til Affiliate netværk :-)

Du må gerne linke til dem. Bare ikke med et affiliate id tilknyttet, så du tjener penge på henvisningen.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)