Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internationale affiliates

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas nu endelig på, Nicolaj. Bastian sørgede for at give mig én stjerne, fordi det ikke er tilladt at linke til Affiliate netværk :-)

Der er en lille men ikke uvæsentlig forskel på link til affilliate netværk og affilliate link.

Det er ikke tilladt at benytte affilliate linkAminoSkype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Grove:

TT Tekstforfatter:

Pas nu endelig på, Nicolaj. Bastian sørgede for at give mig én stjerne, fordi det ikke er tilladt at linke til Affiliate netværk :-)

Du må gerne linke til dem. Bare ikke med et affiliate id tilknyttet, så du tjener penge på henvisningen.

 

Men hvad er forskellen på mine links og Nicolajs? Jeg er ikke tilmeldt de pågældende netværk, jeg refererede til? Jeg tjener intet på mine henvisninger. Gid jeg gjorde, men det gør jeg jo ikke?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dem jeg har erfaring med:

Clickbank:

Er kun for elektroniske produkter, dvs. ebooks og software. Kommissionen på Clickbank produkter er tit rigtig god, tilgengæld er det så også mange gange svært at finde et produkt der konverterer. Der er mange penge at tjene her, især hvis man er skarp til email marketing. Jeg sælger en ebook herfra og det giver da et par salg en gang imellem.

Commission Junction:

Minder meget om danske Tradedoubler, rigtig mange firmaer tilknyttet, tilgengæld ikke med de bedste kommissioner. Mest kommission på salg.

CPA firmaer:

Der er mange bla. Azoogle, Neverblue, CPA Lead, det er firmaer som mere tilbyder betaling for leads og trials. Mange rådne æbler imellem, hvor kunden bliver snydt med automatisk træk på kreditkort. De har ofte 14 dages udbetaling. Hvis man har styr på PPC så er det dem man skal have fat i.

Amazon:

24 timers cookie og lave kommissioner, gidder det ikke!

In-House affiliate:

Mange firmaer har deres egne affiliate programmer. Ofte kan man bare finde et produkt man gerne vil promote og så lede efter deres affiliate program.

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god opsummering Erik...

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale følgende netværker:

Affiliate Cash Pile
EWA - Eagle Web Assets
Comission Junction
Clickbank 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Affiliate Window og Webgains. Jeg er så affiliate, der viser deres annoncer, men det er de steder de store firmaer indenfor min branche er.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså i tilfælde af TT taler sandt er det lidt dårlig stil at give ham en stjerne, det lyder jo til han bare har kopieret linket fra en tråd han selv havde lavet - dvs. synderen er den person som har postet linket til TT's tråd i første omgang :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Altså i tilfælde af TT taler sandt er det lidt dårlig stil at give ham en stjerne, det lyder jo til han bare har kopieret linket fra en tråd han selv havde lavet - dvs. synderen er den person som har postet linket til TT's tråd i første omgang :)

 

Hej Martin

Tak for din input, men det går nok. Der er ikke nogen Affiliate ID'er i de links. Jeg kopierede bare adresserne og gjorde dem lettilgængelige, så trådstarter kun lige skulle klikke på dem (i stedet for først at skulle kopiere dem og så indsætte dem i URL'en). Men fremover skriver jeg dem bare uden at gøre mere ud af det :-)

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)