Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop - betallings løsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

d 1/11 har jeg en webshop klar til og komme på nettet.

jeg har betallingmodul hos dandomain, skal så have en indløsningsaftale med nets os.

Mit spørgsmål er så

er der kun nets som mulighed ?

deres priser for og komme i gang syntes jeg lyder helt vildt ? nogen der kan forklare de priser for mig da jeg ikke rigtig kan finde ud af dem, med startgebyr osv.

 

Tak på forhånd

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det koster dkk 250,- at få oprettet til alm. dankort hos nets.

Derefter 1000,- pr. år.

Hvis du skal kunne tage internationale kort - herunder også visaelektron, koster det dkk 3.500,- i oprettelse og derefter 1000,- pr. år.

Så jo , det er dyrt at komme igang, men jeg anbefaler alligevel denne løsning, da nets trods alt er billigst i transaktionsgebyrerne.

Men det er et regnestykke - hvor du må se på dine forventede transaktioner - samt størrelse på disse.

Se priserne her : http://www.pbs.dk/da/produkter/dankort/Documents/DK_Prisliste_Dankort_eDankort_DK.pdf

og for internationale her: http://www.pbs.dk/da/produkter/internationale-betalingskort/Documents/IK_Prisliste_MasterCard_Maestro_Visa_VisaElectron_VPAY_JCB_ChinaUnionPay_AmericanExpress_DK.pdf

Jeg var selv længe om at " bide i det sure æble" , da jeg også som nystartet synes det var mange penge - så jeg tog alm. dankort først, og efter nogle måneder også internationale.

Efter jeg tog de int. kort, "eksploderede" omsætningen, så for mig har det været en god forretning, og gebyret var tjent ind den første måned.

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft det samme i tankerne :)

Hvad med paypal er det noget jeg ville kun bruge eller ville det være en dum ide

Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi er reseller af Dandomains løsninger, så ved du det.

Jeg ved ikke helt om jeg forstår, men du har en shop der er klar til offentliggørelse - du mangler kun en indløsningsaftale.

Nets har lige skiftet navn fra PBS og det er måske derfor du ikke har fået så mange tilbagemeldinger. De fleste kender dem som PBS stadigvæk.

Normalt kan det tage op til 30 dage at få godkendt en indløsningsaftale hos "PBS", så der skal ansøges nu hvis du skal have shoppen klar hurtigst muligt.

Dit alternativ til NETS er paypal, men jeg vil ikke råde dig til at bruge Paypal hvis du skal handle med danskere, for danskerne er ikke klar og trygge ved paypal endnu.

Det er ret dyrt at have en indløsningsaftale. Du kan eks. starte med en Dankort aftale som betyder at du kan tage i mod Dandkort, Visadankort og e-dankort - det koster ca. 1000 kr. ekskl. moms pr. år og gebyrerne pr. transaktion kommer udover. Gebyrerne kan du få af dine kunder og så afregner du efterfølgende dette med Nets - det gør Nets af sig selv.

Det dyreste er indløsningsaftalen med internationale kort - her skal du betale 3500 kr. ekskl. moms pr. år og det skal betales forud. Gebyrerne kommer som ved dankort aftale udover.

Hvis dit budget er lavt og du henvender dig til danskene, kunne du evt. starte med Dankort aftale og så kan du senere lave en international aftale.

Men ja det er dyrt, men den løsning jeg vil anbefale dig p.t.

Håber du kan bruge mine kommentar.

God dag.

Med venlig hilsen

Susanne Thorndahl

MinorSystems

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)