Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En julegave til din kæreste?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du har angivet et link, som ikke virker, da det kun er dig der er logget ind, som kan se det. Prøv at smide den rigtige url på hjemmesiden ind - så skal du nok få mere feedback.

God søndag.

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

SÅ erdet gjort:)

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger kun billedet en gang

Så der ikke kommer mange af det sammen billedet? er det dumt  at gøre?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke rigtigt dit koncept, måske du kan sætte lidt flere ord på?

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

AT jeg vil prøv at bevise, at man ikk behøver det dyre udstyr for at lave noget godt forografi kunst.

Og så vil jeg gerne blive en andekendt kunster

Jeg bruger kun et kamera fra 2001 cirka,der gå ud hvert  3. gang jeg tager et billedet .

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt for andre at kommentere på en side / idé med kun et billede, et billede som jeg iøvrigt ikke finder egnet til salg, da man ikke kender hverken hest el. person på billedet. For mig at se er her tale om et personligt billede. Ta' en stor stribe billeder som vil være egnet til salg, og prøv at spørge på folks mening igen. Hvordan vil du sælge dem i ramme el. som fil?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik engang med en tanke om at udstille fotokunst på en webshop, også sælge den som fototryk på lærred - det blev nu aldrig til noget.

Enig, det kan være lige meget hvor godt kameraudstyret er - det er billedet der tæller!

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

projectworld:

Enig, det kan være lige meget hvor godt kameraudstyret er - det er billedet der tæller!

Jeg læste engang for mange år tilbage om en dansk billedkunstner der gav en flok børnehave børn et engangskamera hver, og så skulle børnene bare gå ud i naturen og skyde billeder. Det blev faktisk ret interessant, for børnene tænker jo ikke som os voksene, vi prøver jo at iscenesætte motivet, mens børn bare skyder fuldstændigt tilfældigt omkring sig.

Mange af billederne var langt bedre end hvad jeg har set levebrødsfotografer har kunnet diske op med.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

projectworld:

Enig, det kan være lige meget hvor godt kameraudstyret er - det er billedet der tæller!

Jeg læste engang for mange år tilbage om en dansk billedkunstner der gav en flok børnehave børn et engangskamera hver, og så skulle børnene bare gå ud i naturen og skyde billeder. Det blev faktisk ret interessant, for børnene tænker jo ikke som os voksene, vi prøver jo at iscenesætte motivet, mens børn bare skyder fuldstændigt tilfældigt omkring sig.

Mange af billederne var langt bedre end hvad jeg har set levebrødsfotografer har kunnet diske op med.

 

Lyder sjovt.. Du skulle vel ikke kunne finde et link et sted, vel? Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)