Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crawling/downloadning af info fra leverandører - pris?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gutter,

Vores firma benytter en leverandør som desværre ikke har et katalog i excel fil eller lign. Vi er ved at lægge nye varer op i shoppen, og det er simpelthen for uøkonomisk at gøre manuelt. Så jeg vil høre hvad det skal koste at få crawlet en leverandør af autodele/styling. Siden er ret simpelt opbygget (3-5 niveauer) og jeg skal blot bruge varenavn, varebeskrivelse, varenummer og pris. Til at starte med er der måske tale om 2-3000 varenumre - måske mere afhængig af hvor godt resultatet bliver.

Ring evt. 25302806.

Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil gerne gøre det manuelt , til en formidabel pris

.

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hvordan skal det foregå og hvad er prisen? Ved du hvad du går ind til ved at gøre det manuelt? Det er et stort arbejde. Men hvis prisen er rigtig har jeg da fast arbejde til dig de næste mange måneder i så fald. Vi har et par sites mere der skal opdateres med varer.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke prøvet kræfter med det så meget før, men det lyder som nemt arbejde der bare tager langt tid.

Skriv en PB, så kan vi snakke om dette :)

.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Det er jo en klassisk Indisk BPO opgave du har der. Jeg har selv stået for flere lignende opgaver som er blevet sendt der ud. Jeg arbejder pt. sammen med flere virksomheder derude som kan gøre det.

Du kan jo sende en PM, hvis du er interesseret i at få nogle priser. Volumen er dog det vigtigste i sådan noget, så hvis du ser mere komme (som du også skriver) vil det give endnu mere mening.

 

Mvh

Claus  

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Jeg har sendt dig en PM

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)