Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så ligger vi nr 1 på "Hundekenneler" og "Dansk hundekennel"

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke! Det er altid rigtig godt at ende deroppe!

Også en meget god oversigt over de forskellige kenneler.. Synes dog siden er lidt for reklamet til at jeg ville nyde at bruge den, men det er selvfølgelig der pengene er...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak alle sammen. Det har været længe undervejs, men det lykkedes :)

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Yes

Stort tillykke med førstepladsen herfra Smile

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med førstepladsen herfra også Yes godt gået!

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke herfra også! :) - Et bevis mere på at hårdt arbejde betaler sig.

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg søger "hundekenneler" så ligger du nummer 2 - under hundetips.dk

og jeg må sgu også skuffe dig ved "dansk hundekennel" - der ligger du også nummer 2 efter hundetips.dk ..

Ifølge Rank Checker til firefox fra seobook.com ligger du nummer 2 og 3 for "hundekenneler" og "dansk hundekennel", selvom jeg nu ser nummer 2 for begge.

EDIT: google.com ligger du nummer 3 for "hundekenneler", men er slet ikke at finde på side 1 for "dansk hundekennel" - men Amino (den her tråd) ligger nummer 3 for dansk hundekennel.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Hvis jeg søger "hundekenneler" så ligger du nummer 2 - under hundetips.dk

og jeg må sgu også skuffe dig ved "dansk hundekennel" - der ligger du også nummer 2 efter hundetips.dk ..

Ifølge Rank Checker til firefox fra seobook.com ligger du nummer 2 og 3 for "hundekenneler" og "dansk hundekennel", selvom jeg nu ser nummer 2 for begge.

EDIT: på google.com ligger du nummer 3 for "hundekenneler", men er slet ikke at finde på side 1 for "dansk hundekennel" - men Amino (den her tråd) ligger nummer 3 for dansk hundekennel.

Det virker somom du virkelig har arbejdet for at kunne give dit svar. Jeg synes dog det er en lidt ærgelig tone i "Jantetæskeren", men det beviser bare hvor meget man skal arbejde for at holde sig på toppen. Vi er blevet overhalet indenom af et andet site på 3 uger, men hvis du laver søgningerne uden anførselstegn, ligger vi nu stadig nummer 2 på google :-)

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Chiko.dk:

Wi:

Hvis jeg søger "hundekenneler" så ligger du nummer 2 - under hundetips.dk

og jeg må sgu også skuffe dig ved "dansk hundekennel" - der ligger du også nummer 2 efter hundetips.dk ..

Ifølge Rank Checker til firefox fra seobook.com ligger du nummer 2 og 3 for "hundekenneler" og "dansk hundekennel", selvom jeg nu ser nummer 2 for begge.

EDIT: på google.com ligger du nummer 3 for "hundekenneler", men er slet ikke at finde på side 1 for "dansk hundekennel" - men Amino (den her tråd) ligger nummer 3 for dansk hundekennel.

Det virker somom du virkelig har arbejdet for at kunne give dit svar. Jeg synes dog det er en lidt ærgelig tone i "Jantetæskeren", men det beviser bare hvor meget man skal arbejde for at holde sig på toppen. Vi er blevet overhalet indenom af et andet site på 3 uger, men hvis du laver søgningerne uden anførselstegn, ligger vi nu stadig nummer 2 på google :-)

 

Hov.. Jeg havde sgu slet ikke set at tråden var 3 uger gammel, men den poppede bare lige op på forsiden. Hvis min tone lyder fornærmende eller andet, så har det ikke været min mening overhovedet - jeg ville blot give mit input, da jeg gerne tester det folk siger, for at give det mest relevante svar.

Jeg lavede anførselstegn for at vise hvilke ord jeg søgte for :-) Så jeg har altså søgt uden anførselstegn - jeg ved ikke hvorfor jeg kan lide anførselstegn så meget.

Anyway, det er jo bare op på hesten igen, og indtage pladserne atter en gang.

Som sagt har det på intet tidspunkt været min mening at skrive i en ærgelig tone. Jeg kiggede ikke hvornår første indlæg var, og troede tråden var spritny, og derfor fandt jeg det vigtigt at informere dig om at siderne lagde nummer 2 i stedet for nummer 1, for jeg tror ikke mange havde chekket om positionen rent faktisk var din.

Med det sagt; Så held og lykke med det :-)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Chiko.dk:

Wi:

Hvis jeg søger "hundekenneler" så ligger du nummer 2 - under hundetips.dk

og jeg må sgu også skuffe dig ved "dansk hundekennel" - der ligger du også nummer 2 efter hundetips.dk ..

Ifølge Rank Checker til firefox fra seobook.com ligger du nummer 2 og 3 for "hundekenneler" og "dansk hundekennel", selvom jeg nu ser nummer 2 for begge.

EDIT: på google.com ligger du nummer 3 for "hundekenneler", men er slet ikke at finde på side 1 for "dansk hundekennel" - men Amino (den her tråd) ligger nummer 3 for dansk hundekennel.

Det virker somom du virkelig har arbejdet for at kunne give dit svar. Jeg synes dog det er en lidt ærgelig tone i "Jantetæskeren", men det beviser bare hvor meget man skal arbejde for at holde sig på toppen. Vi er blevet overhalet indenom af et andet site på 3 uger, men hvis du laver søgningerne uden anførselstegn, ligger vi nu stadig nummer 2 på google :-)

 

Hov.. Jeg havde sgu slet ikke set at tråden var 3 uger gammel, men den poppede bare lige op på forsiden. Hvis min tone lyder fornærmende eller andet, så har det ikke været min mening overhovedet - jeg ville blot give mit input, da jeg gerne tester det folk siger, for at give det mest relevante svar.

Jeg lavede anførselstegn for at vise hvilke ord jeg søgte for :-) Så jeg har altså søgt uden anførselstegn - jeg ved ikke hvorfor jeg kan lide anførselstegn så meget.

Anyway, det er jo bare op på hesten igen, og indtage pladserne atter en gang.

Som sagt har det på intet tidspunkt været min mening at skrive i en ærgelig tone. Jeg kiggede ikke hvornår første indlæg var, og troede tråden var spritny, og derfor fandt jeg det vigtigt at informere dig om at siderne lagde nummer 2 i stedet for nummer 1, for jeg tror ikke mange havde chekket om positionen rent faktisk var din.

Med det sagt; Så held og lykke med det :-)

Alt tilgivet :) Det kan være svært at læse folks hensigt sommetider.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilgiv mig, hvis mit spørgsmål lyder dumt for en SEO-ekspert - men betyder det voldsomt meget, om man ligger nummer et eller to i en google-søgning?

Venligst

Rasmus

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)