Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer alle.

jeg sidder her og tænker over hvordan jeg skal starte en virksomhed? jeg tænker bare det skal være stille og rolig her i starten. Sådan et "fritids job" så økonomisk skal det ikke koste det helt store men som sagt har jeg ingen ide hvor jeg skal starte? 

det skal være en hjemmeside om online annoncer.

håber i forstår mig og kan hjælpe mig 

på forhånd tak

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg tror bestemt at der er mange herinde der vil hjælpe dig, men det er lidt spild af tid at starte helt fra bunden. Så du bør nok først kigge lidt på aminohttp://www.startvaekst.dk og google dig lidt frem, og så kan du så yderligere komme med lidt mere specifikke spørgsmål senere :) 

Med venlig hilsen

Jonas Brøchner-Nielsen

Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phil4

Jeg vil foreslå at du sætter dig ned og får lavet en forretningsplan, hvad er dine kernekompetencer og hvad er dit mål med hjemmesiden "om online annoncer"

hvem er din målgruppe?
hvilken ydelse sælger du til din kunde?

hvis du skal have nogen til at hjælpe dig vil jeg foreslå at du uddyber dit projekt en smule da jeg ikke rigtig kan læse mig til hvad du vil tjene penge på, vil du sælge/formidle annoncer eller tjene penge på annoncer på dit site?

Jeg følger gerne tråden og vil prøve at komme med inputs når du har lidt mere info (-:

Mvh. Christian Kornmaaler

Ck-sport.dk 

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak til jer begge! 

nu har jeg i hvert fald noget at begynde med. så nu vil jeg tage læsebrillerne på og begynde at læse mig frem

men i hvert fald tak til jer begge og forsat god aften :0)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)