Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stansning af simpelt emne i plast

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har sammen med et par klassekammerater på handelsskolen deltager i Young Enterprise' Company Programme, og har derfor startet virksomheden Easy Lace I/S (hjemmesiden er stadig under opbygning).

Vi har fundet på et simpelt produkt, som gør det overflødigt at binde sine sko, så man slipper for at de går op. Selve designet er et fladt stykke plast i størrelsen ca. 1x4 cm. 

Det vi søger er en samarbejdspartner, som kan fremstille produktet for os. 

Vi har snakket med en virksomhed, som sagde at det vil være billigst at få produktet ved at stanse det ud. Kan det passe?
Efter lang søgen har jeg ikke kunne finde nogen virksomheder, der udfører stansning i plast. Derfor tænkte jeg at der dog måtte være nogen her på Amino, som kender nogen der kan udføre sådanne opgaver. 

Skulle jeg have efterladt nogle spørgsmål uklare, så sig endelig til.

På forhånd tak for svar.

 

Mange hilsener

Morten Romme

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis emner skal stanses ud er, så vidt jeg ved, to muligheder enten stansning ved hjælp et (dyrt) stanseværktøj, eller revolverstansning, der foregår med mere eller mindre standard værktøjer. 

Jeg tror nu, at jeg ville foretrække vandskæring. Der findes ret mange der tilbyder dette, og det burde kunne lade sige gøre for en rimelig pris. 

Fra Skagen
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for dine input. Så er det nok revolverstansning vi skal ud i, hvis vi vælger at få produktet stanset ud.

Vandskæring lyder bestemt også som en mulighed, tak for forslaget. Så vil jeg da tage et kig på hvem der kunne lave sådan noget for os.

 

Venlig Hilsen

Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg vil klart anbefale vandstråleskæring og ville nok vælge en sort ABS plast til formålet.

Revolverstandsning vil med stor sansynlighed trække nogle grater og kanter I ikke vil være så glade for.

Hvis produktet bliver en succes bør I få fremstillet en sprøjetstøbeform.

Dette giver muligheder for et meget mere lækkert produkt og I kan fylde glasfiber i plasten så plasten bliver super-stærk.

Og en sidste ting: Lad være med at køre jeres hjemmeside i "Frames".

Venlig hilsen,

Christian

Fra Skagen
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for forslaget om ABS plasten. Har lige kigget lidt på det, og det lyder, som om at den har de egenskaber vi har brug for. 

I første omgang har vi kun brug for et mindre antal eksemplarer, som vi kan vise frem på konkurrencens messer og til småsalg hist og her. Men når vi er klar til at komme ud i mange butikker og kan afsætte produkterne, så vil vi da helt klart se mod sprøjtestøbning.

Venlig hilsen 

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)