Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flår du dynen af dig om morgenen?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Jeg er ikke typen der flår dynen af, mere den type som vælter ud af sengen, og tænker at nu dør jeg.

Lige mine ord Big Smile

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om det nok ikke er det sundeste i verden at sidde oppe hele natten, som jeg tit gør, omvendt, går det ud over livskvaliteten, hvis man skal presses i seng kl. 23, tror jeg det er værre. Men det er heller ikke sundt med mere end 7 timers søvn og direkte usundt med mere end 8 timer .

Jeg har set det samme resultat flere andre steder, mystisk, men der må åbenbart være lidt om det.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Jeg er ikke typen der flår dynen af, mere den type som vælter ud af sengen, og tænker at nu dør jeg.

Fed sætning Big Smile

Min døgnrytme er meget ustabil. Nogle gange står den på tidligt i seng, og andre gange på arbejde til sent ud på natten. De fleste dage er den midnat eller nat inden jeg kommer i seng, og så op igen ved 7-8 tiden.

Af en eller anden grund, så vil min krop bare ikke sove. Det er næsten ligemeget hvordan jeg prøver. I hvert fald ikke hvis jeg har en god idé eller arbejder på et særligt projekt. Så kan jeg ofte gå i seng kl. 2-3 stykker og så vågne og springe ud af sengen igen kl. 5-7. Det bliver i de perioder kun til 3-5 timers søvn om natten.

Det kan være rigtig frustrerende, for i de perioder kan jeg mærke at kroppen har behov for mere søvn, men hjernen vil bare ikke stå stille, og give kroppen lov til hvile.

Når jeg ikke har så travlt med projekter, så kan jeg godt sove, men sjældent mere end 8-9 timer, selvom kroppen nok havde behov for mere.

Jeg har aldrig vækkeur sat til, med mindre der er møder eller andre aftaler, som skal overholdes. Vækkeur er for mig noget af det værste der findes.

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kolde facts om Frk. Nielsen

 

Jeg er nok lidt af en natteravn, rammer drømmeland i et tidsrum mellem 24.00 -01.00,det sidste jeg gør inden jeg konfrontere drømmeland, er lige og tjekke Amino.

 

Jeg står op kl. 7.30 om morgenen, for der skal jeg køre min dialyse (der kom en sandhed på bordet)

Mens det står på, tjekker jeg mails, fysiks post, diverse nyhedsportaler, da jeg er nyhedsalkoholiker.

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork nej.... Jeg hader at stå op.  Men det er nok fordi jeg går alt for sent i seng hver eneste nat.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig sjældent jeg går tidligt i seng. Og tidligt for mig er 22-23-24.. Det er jeg ALT for frisk til, da jeg er mest produktiv om aftenen.

Den sagtens blive 03:30 og til tider mere Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Tråd!!

Jeg gå i seng 2230 eller max 2300

Stå op kl 0500 i hverdag, og om weekenden tillader mig selv at sov langt til kl 0800-0900.

:-)

Dejligt at læse jeres forskelligt svar

 

 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
langvang:

Ingen tvivl om det nok ikke er det sundeste i verden at sidde oppe hele natten, som jeg tit gør, omvendt, går det ud over livskvaliteten, hvis man skal presses i seng kl. 23, tror jeg det er værre. Men det er heller ikke sundt med mere end 7 timers søvn og direkte usundt med mere end 8 timer .

Jeg har set det samme resultat flere andre steder, mystisk, men der må åbenbart være lidt om det.

Puha så er jeg inde i en meget usund periode...haha. Sover gerne 9-10 timer i døgnet. I andre perioder har jeg sovet for lidt.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Puha så er jeg inde i en meget usund periode...haha. Sover gerne 9-10 timer i døgnet. I andre perioder har jeg sovet for lidt.

Ja, det lyder ikke helt sundt. Får du ikke dårlig samvittighed når du står op og finder ud af at du har sovet 10 timer? ;-)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)