Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det her template godt nok?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Er det template, jeg bruger på denne: www.chrjohnsen.dk godt nok. Siden skal bruges til affiliate, men det skal man jo selvfølgelig ikke kunne se. Så jeg ville gerne bruge et lidt anderledes template :)

 

DBH

CJ


Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Billigservice..

Nu er siden jo ret tom, så det er lidt svært at sige... I øjeblikket ligner siden bare en almindelig blog side og ikke andet... det kommer jo meget an på hvad du skriver samt opsætningen af resten af siden.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

- Der hvor jeg har skrevet "hej" - der står en dato, leave a comment osv. Kan jeg oversætte de ting fra engelsk til dansk? :)


Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville afgjort bruge nogen lysere farver. Lyse farver sælger bedre end mørke farver.

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CJ

Det virker meget "template" agtigt det design du har fået smidt op!
Men intet ondt ord om det - det kan være den billige løsning men bliver det stort så ville jeg foretrække at lave nogle unikke sider til affiliate - så er du sikker på, at brugeren ikke er stødt ind i et lignende site, og dermed er din troværdighed allerede ved første øjekast sænket i bund. Dernæst så kan du skrædersy designet til netop den niche og det produkt du vil lave affialite for.

Jeg tillader mig lige at vise dig nogle affiliate sider som jeg har designet, og som skiller sig lidt ud fra de gængse: (Og kunne du være interesseret - så skriv endlige til mig på mikkel@artsi.dk så finder vi en fornuftig pris!)

På ovenstående sider er det heller ikke lige sådan, at gennemskue at det er affiliate - da det faktisk er informativt, lækkert og indbydende. Det mener jeg mange affiliate websites kunne lære af - ikke at rose mit eget arbejde - men jeg ville personligt faktisk klikke mig videre på et sådan site - hvis det var indbydende nok!

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig en e-mail Mikkel :)


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)