Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis software udvikling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg er ved at udvide mit netværk af partner IT-virksomheder i Asien. Noget af det første der sker er, at de får en test software udviklingsopgave, for at vurderer deres tekniske færdigheder og process modenhed. Normalt er sådan nogle opgaver selv-opfundet, men det kunne jo lige så godt være nogen af jer der havde en reel opgave som skulle løses.

Der er dog nogle simple krav for at det kan virke. Opgaven skal kunne laves indenfor 1-2 mandeuger. Det skal være en forholdsvis velafgrænset opgave med klare input og output. 

Teknologivalg kan være meget forskelligt, men primært i den lettere ende som .net, JAVA etc.

Send en besked og vi skal kigge på din opgave. Der skal bruges 10-15 opgaver med varieret sværhedsgrad og teknologi.

Senere kommer der også nogle grafiske tests som frit-lægning etc. hvis nogen er interesseret.

Mvh

Claus Bang Olsen, Lilienhoj Consulting 

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot at dele sådan et stykke arbejde Claus Yes

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig, rigtig lækkert :)

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Vi er en ejerforening som har brug for at web booking system for udlejning af festlokale og værelser på døgn basis. Kunne dette være interessant for en sådan opgave?

mvh

Morten

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne det godt være. Hvis du kan lave en tegning af hvordan du forestiller dig det skal se ud og skriver hvad knapperne gør vil jeg kunne vurdere det endeligt Smile

Claus

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Igen

Super:

Jeg laver en tegning og et flowchart. Har du en email hvor jeg kan sende det til ?

mvh

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

bare send til: claus(snabel-a)lilienhoj.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)