Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en skabelon til outsourcing kontrakt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en skabelon/udkast til en outsourcing kontrakt. Det vi outsourcer er en del af vores produktion og det er til en dansk virksomhed med produktion i udlandet.

På forhånd tak.

/Claus

 

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg vil anbefale www.startvaekst.dk, men du skal være meget kritisk og påpasselig med at bruge en skabelon, da kontraktens vilkår skal afspejle, de vilkår, som I ønsker skal være gældende for lige præcis jeres samarbejde, herunder hvordan ansvaret mellem jer skal placeres ved fejl på produkterne m.v., ligesom at du skal vide, at såfremt du sletter eller tilføjer tekst i kontrakten ét sted, kan det have en refleksvirkning på en anden del af kontrakten, hvor der tilsvarende skal reguleres.

Herudover skal du være opmærksom på, at såfremt der senere måtte vise sig at være fejl eller forglemmelser i aftalen, vil du alene bære ansvaret og den økonomiske risiko herfor, mens du - hvis du får en advokat til at hjælpe dig - vil have en forsikring for, at advokaten bærer ansvaret og risikoen.

Du er velkommen til at ringe og få en snak, da jeg er advokat med speciale i bl.a. kontrakter.

Med venlig hilsen

Pernille Ørskov

www.lundelmersandager.dk

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)