Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leger lidt om tanken om, en tøj webshop.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JanusE:

Så jeg kan forstå, jeg skal ud og lede efter en investor, hvis jeg skal lege med dem, jeg har også leget lidt med tanken om, sidste års kollektion hvis det er større muligheder for at få fingrene i dem. 

Det er sidste års kollektioner, som de sælger... De nye kollektioner er umulige at købe, med mindre du har en butik, som er autoriseret forhandler...

Men et godt tip er, at bygge din forretning op omkring andre mærker, da de to nævnet i lange perioder tit er umulige at skaffe med alle papire... Markedet flyder i US eller kopier, men de ægte er sindsyg svære at opstøve til bare nogenlunde priser!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Horsens
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er også hvad jeg har erfaret indtil videre, men jeg vil prøve at lede videre efter evt. andre mærker og lidt mindre kopierede mærker.

tak for hjælpen. 

Janus

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

JanusE:

Det er også hvad jeg har erfaret indtil videre, men jeg vil prøve at lede videre efter evt. andre mærker og lidt mindre kopierede mærker.

Og hold dig fra UK, hva de to mærker angår... Det er nemlig "lovligt over there" (der bliver intet gjort ved problemet, som opstår pga de gamle Commonwealth), at importere varerne fra US og retaile dem. Men det er altså ik lovligt i resten af EU...
Dvs du kan ik konkurrere på prisen med engelske sites, og du risikere at få TH og RL i DK på nakken...

Så find andre mærker at bygge din stamme op omkring... Og de fleste større mærker kopieres nu til dags, DESVÆRRE...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)