Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julefrokostarrangement, Aalborg, ca. 150-200mennesker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en af tovholderne for at arrangere mit studies julefrokost i år. Vi leder p.t. efter locations (I Aalborg midtby) og synes de restaurantører jeg har haft kontakt til virker lidt sløve med hensyn til at efterkomme vores (efter min mening) rimelige krav. Derfor ville jeg lige smide en post her med vores præferencer og se om der kommer noget godt ud af det. Der er tale om en julefrokost, der skal holdes sidste Torsdag i November og des tættere på Jomfru Ane Gade desto bedre. Derudover har vi følgende krav/præferencer, hvor visse kan bøjes og andre ik så meget.

- Der er tale om ca. 150-200 mennesker, endeligt antal udmeldes senest 1 uge inden arrangementets afholdelse.

- Det SKAL holdes i Aalborg midtby og som nævnt er det en fordel desto tættere på Jomfru Ane Gade stedet ligger.

- Prisen pr. person skal gerne ligge på ca. 150. kr og for de penge forventes det, at arrangøren står for at levere hele festen, det inkluderer:

lokaler, musikanlæg, julemiddag og øl og des lige til favorable priser (max. 20kr. pr. fadøl). Hele festen er selvfølgelig så meget sagt, vi tager selvfølgelig selv gæsterne, sangene og det gode humør med. 

Kunne dette have din interesse, eller kender du nogen, der muligvis kunne være interesseret i at hjælpe os med at få en super aften, så må du endelig ikke tøve med at kontakte mig.

Venlig Hilsen.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil tro du skal ligge på en 249,- uden drikkelse "Julebryg" og 399,- med drikkelse, og så er det måske også sat lidt for lavt - men med disse priser er de nok mere villige med et tilbud til jer.

 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære E.W.D

Tak for dit bidrag til tråden. Det rammer desværre lidt forbi. Er ikke som sådan interesseret i gode råd eller retningslinjer for festens afholdelse. Julefrokosten er en mangeårig tradition, som før er blevet afholdt med stor succes til en pris på 150kr. pr. mand(Er alligevel 22-30.000kr, hvilket man burde kunne slå en buffet op for, hvis man har lokaler med musik. Desuden er der et stort indtjeningspotentiale i drikkevarer OGSÅ til en pris på 20kr. pr øl.Big Smile) Vi ligger desuden i forhandling med steder som kan gøre det til prisen. Det ene sted er øllene bare en smule for dyre og det andet sted vil en lille del af selskabet skulle være i et separat lokale. Er interesseret i, at høre fra restauranter/arrangører osv. som har et godt tilbud, så vi kan finde det bedst mulige sted. Hvis du er fra Sjælland, skal du måske tage med i dine prisbetragtninger, at vi snakker det mørke nordjylland. Vi er som bekendt ikke så glade for at skulle have penge op af lommen heroppeStick out tongue 

Venlig Hilsen

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var ingen, der ville tjene penge Stick out tongue Vi har accepteret et tilbud, så denne tråd er ej aktuel længere. Tak for opmærksomheden.

VH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)