Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot shop- til inspiration

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nico

 

Jeg aner ikke hvad Ruby On Rails er, men hvis du kan gøre konceptet fra Intimo.dk tilgængeligt for andre så tror jeg du har et rigtig stærkt produkt, for intimo.dk har et desing og nogle funktionaliteter der hører til de sjældne blandt landets 8000 web shops.

JEg kan ikke sige noget om pris, for jeg aner som sagt ikke hvad Ruby On Rails er og hvad det betyder at du omskriver applikationen.....

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico.

Super flot side, I har lavet Smile

I kunne evt. skilte med, hvilke betalingskort I modtager på forsiden. For mig er det et kvalitetstegn, at man kan betale med dankort osv.

Blot en lille detalje, som I kan overveje.

Fortsat god weekend.  

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Intimo.dk er en laekker side. Man faar virkelig lyst til at handle der

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nico - hatten af for intimo.dk - det er helt klart en rigtig blæret + flot løsning.

Jeg synes sagtens, at du kan tage 40kg for en løsning som intimo, men det er nok en bedre forretningsmodel at lade kunderne betale et månedligt beløb. Hvis den er godt SEO'et, så synes jeg bestemt sagtens, at du kan tage 500-1.000,- om måneden og så kræve 5.000,- i start-up. Men jeg kender ikke helt til den slags priser. Synes dog, at intimo er langt federe end mange af de færdige løsninger, man ser rundt omkring.

Flot løsning - et 13-tal herfra.

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Det er rigtig fedt at få kommentarer til intimo.dk, for vi har brugt megen tid på den igennem nogle år :-)

Til dagligt sidder jeg og laver systemer til større PSP'er og banker, så de kan opdage kreditkort-svindlere på nettet. Derfor har jeg desværre ikke tid til at udvikle flere butikker pt.

I er meget velkommen til at komme med yderligere kommentarer til intimo.dk - både forbedringsforslag, ideer, andre gode eksempler og hvad i ellers måtte have på hjertet. De bliver alle gransket og overvejet nærmere :-)

Med venlig hilsen

Nicolai Bentsen
intimo.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)