Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk som har forstand på bådbyggeri og alternativ energi.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har de sidste mange måneder udarbejdet forretningsplanen til et fedt koncept på vandet. Projektet omhandler bådbyggeri, alternativ energi, bæredygtighed, charter og turisme i verdens paradiser.

Har du eller kender du til nogle folk, som har forstand på enten båddesign, bådbyggeri eller alternativ energi så hører jeg meget gerne fra dig.

Ud fra forretningsplanen skal båden designes, vores værft bygger båden og båden vil derefter have sin daglige drift i verdens paradiser. Der er ikke kun tale om en båd.

Alt i forretningsplanen er bearbejdet, så markedsføring, grafisk materiale, markedsanalyse, kulturforståelse, økonomi, regler i de pågældende lande, de ansatte til driften af værftet og bådene, og meget mere er der styr på.

Dette projekt er kommet til fasen hvor idé går fra papiret til handling og jeg søger derfor kun seriøse henvendelse.

Har du kommentarer, spørgsmål og forslag skal du være meget velkommen til at joine tråden.

Og til dig der har forstand på det jeg søger - glæd dig :)

Hilsen Iværksætter Madsen

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen.

Man kan lige så godt prøve.

Da jeg læste til bygningskonstruktør, var der en der gik et semester over mig, han blev ansat i et firma i frederikshavn som byggede husbåde. Han var selv uddannet skibstømrer inden han læste til bygningskonstruktør.

Han hedder Emil, så meget kan jeg huske og mener med 90% sikkerhed at hans bror dengang var indehaver af http://www.nordjysk-marine.dk/

Så mit bedste bud er at skrive til http://www.nordjysk-marine.dk/ og høre om de kan sætte dig i kontakt med ham.

Mvh Cuno.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min fætter er bådbygger.

Han har en del erfaring både med glasfiber og træ. Og jeg ved han er klar til at prøve noget nyt.

Jeg kontakter ham gerne.

Men må jo ha' bare lidt info til ham:

Hvor skal han arbejde?

Hvad bliver hans rolle? - Hvad regner I med mere konkret han skal?

mvh 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen

Jeg ved en hel del om alternativ-energi, specielt omkring solenergi og solvarme.

Du må gerne kontakte mig på: am@Nr1-Byg.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)