Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbar-priser.dk Sælges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sælger mit Afiliate projekt www.bærbar-priser.dk da jeg ikke har tid til det mere :(

Du køber:

Designet
Systemet
Domænet

Send dit bud i en PB eller pr. mail til kromann11@gmail.com

Mvh
Casper Kromann Nielsen

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig, eller er det ikke et næsten tomt site. Der er også kun et link der virker, og det sender en hen mod noget mac som der intet info er omkring.

Har du et design et andet sted, men en masse kodning - Eller køber man det der ses på www.bærbar-priser.dk ...?

K

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

7500 for hvad ? :P

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt har jeg kun fået udviklet systemet og ikke haft tid til at smide bærbar op på sitet :P
Grunden til der ikke er noget information om de bærbar der er på sitet er fordi jeg ikke har smidt data'en end i databasen i nu :p grunden til det kun er apple linket som virker er fordi der kun er smidt to apple macs ind i database så der var muligt at teste systemet.

Håber jeg fik besvaret jeres spørgsmål eller lad mig høre fra jer.

Mvh
Casper

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad i mener med 7.500 lige er i over kanten men ved også hvad sådan et system koster vis man vil ud at have udviklet sådan et :P

Men så lad os sige at der ikke er nogle minimums pris folk kan simple hen bare give et bud vis de har tiden til at arbejde lidt på siden så kan man få en god og billig Affiliate site.

 

/Casper/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der i systemet af funktioner?

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Hvad er der i systemet af funktioner?

Opret bærbar
Ret bærbar
Avanceret søge funktion(arbejder stadig på den)
Sider køre over database i stedet for man manuelt skal ind og rette i siden hver gang med vil lægge en ny bærbar ind.
Top 10 (Næsten færdig)
Bruger anmeldelser(også næsten færdig)

Tror det nogle lunde var det :p

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

BruunMedia:

Hvad er der i systemet af funktioner?

Opret bærbar
Ret bærbar
Avanceret søge funktion(arbejder stadig på den)
Sider køre over database i stedet for man manuelt skal ind og rette i siden hver gang med vil lægge en ny bærbar ind.
Top 10 (Næsten færdig)
Bruger anmeldelser(også næsten færdig)

Tror det nogle lunde var det :p

Syntes ikke at det er meget dit system kan i forhold til hvad man får for de 7000 kr.

Men held og lykke med salget. Håber ihvertfald at du kommer af med det.

 

K

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gaaab. Endnu-et-jeg-har-ikke-tid-til-dette-projekt-på-grund-af-alle-mine-andre-succesrige-projekter"-salgsargumenter! Yeah, right! And I'm fuckin' Paris Hilton (not that I want to!).

Faktum er, at det er et lorte-site uden indhold, og at det ville være det rene vanvid at skyde penge i det dødssejler-projekt! Og det er den eneste grund til, at ejeren ønsker at skille sig af med lortet!

Dbh

Thomas

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaaab. Endnu-et-jeg-har-ikke-tid-til-dette-projekt-på-grund-af-alle-mine-andre-succesrige-projekter"-salgsargumenter! Yeah, right! And I'm fuckin' Paris Hilton (not that I want to!).

Faktum er, at det er et lorte-site uden indhold, og at det ville være det rene vanvid at skyde penge i det dødssejler-projekt! Og det er den eneste grund til, at ejeren ønsker at skille sig af med lortet!

Dbh

Thomas

 

 

Skarpt, men sandt... But you can't blame a man for trying
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)