Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter med SEO erfaring søges (haster)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygtig tekstforfatter søges til at omskrive en artikel på ca. 4-500 ord. Artiklen skal bl.a. formuleres bedre, skrives mere sammenhængende og målrettet. Og så skal den også optimeres til ære for søgemaskinerne.

Deadline er desværre allerede tirsdag den 2. november kl. 12:00

Har du et godt tilbud, så send en PM. Har du en god henvisning, så skriv i tråden.

 

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke lige overkill at bruge en farfatter til en enkelt artikel på 500 ord ?

Så stor er effekten heller ikke af en enkelt artikel, og den forsvinder helt sikkert hvis du har tænkt dig at bruge den samme artikel 100 steder.

 

 

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prioriteringen er som i indlægget, formulering, sammenhæng, målgruppe og seo. Det skal ikke sammenlignes med en artikel hvis eneste formål er SEO. Den er ikke kun til online brug.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske har Ulrik Baltzer mulighed for at klemme en hasteopgave ind. Ham har jeg brugt til at få omskrevet en artikel på nogle tusinde ord med et godt resultat til følge.

Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hej Kjaerbo

 

Den vil jeg godt byde ind på. Jeg har god tid i weekenden.

Tjek min hjemmeside: www.drakerkorrektur.dk.

 

 

Mvh

Per Draker

Journalist

 

 

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange henvendelser. Jeg satser på at give alle svar i dag, eller i morgen tidligt. Og forventer ligeledes at acceptere et tilbud i morgen eftermiddag.

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

 

Ved godt, at min henvendelse kommer alt for sent. Ville blot tilbyde min assistance, hvis du skulle mangle en dygtig seo-forfatter i fremtiden. Jeg arbejder målrettet, på dine vilkår og er både erfaren og kreativ.

Hvorfor ikke se, om det er mig, der kan give dig de optimale, grammatisk korrekte og kreative tekster, du har brug for?

Du er velkommen til at kontakte mig, når som helst, på følgende e-mail adresse:

caitlinhrc@gmail.com

 

Hej igen

/Helle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)