Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

windows mobil - mobil windows?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leder efter en slags mobiltelefon der har noget med windows xp i sig, jeg har kigget lidt på sådan noget her http://www.dba.dk/hp-ipaq-intel-312-mhz-256-mb/id-69496989/

Men ved ikke om det virker nøjagtig som windows altså at overfør en exe fil(Program) der så vil virke på mobilen evt installere og kunne diverse ting som man kan på windows xp evt.

Jeg står og skal til at bruge omkring 50enheder af denne slags og det skal slet ikke koste flere tusinder, de må gerne være brugte,(billige) bare de virker.

Hvis der findes noget med windows xp og et simkort kan tilsluttes så vil jeg gerne høre hvad i har.

Jeg ved ikke helt hvad der findes på markedet af denne slags, men kom med et forslag.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

altså måske en slags lomme computer med indbygget simkort 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal for guds skyld ikke købe den du linker til. Den kører ikke Windows XP, men på Windows Mobile. Det ligner desuden version 5. Windows Mobile kører op til version 6.5.5 og stopper der. Windows Mobile kan ikke køre .exe filer, der er skrevet til xp. Installationsfilerne på WM er af typen .cab eller .arm. En mobil som HTC HD2/Pro2 kører begge med WM6.5.

På en telefon som HD2, er det tætteste du kommer på Windows XP, at du bruger en emulator til at emulere Windows 2000.

Jeg har ikke hørt om nogle telefoner der kører på XP, så jeg tror det nærmeste du kommer på det, er at købe en form for tablet, hvorpå der kan installeres XP.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)