Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 1 ud af 13 (121 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 10 person

Svært at skrive en titel uden at det kan virke plat, men er der nogen der er i tvivl om rigtigheden, så er det jo blot at tjekke talene på verdensplan.

Alle i MLM kan tjene virkelig gode penge. Ja jeg vil faktisk sige at der ikke er noget loft. Men det kræver også mere end mange vil give og tør gøre.

Har du mod? Tør du gøre noget som måske betyder, at du gør dig selv til grin? Melder du dig frivilligt når du er til arrangementer eller gemmer du dig. Dem der bliver rigtig gode tør at fejle!

Er du interesseret, så find ud af hvorfor....De fleste iværksættere har nogle visioner og mål, hvad vil dit mål være for MLM.

Herefter handler det om at vælge MLM firma, her er mange, så igen, hvorfor skal du vælge x.

Spændende marked

Spændende produkt

Spændende aflønningsplan

Nogle syntes det lyder tiltalende at blive pioneere, at være med i toppen istedet for at læne sig om af erfarne teams. Tror i der er flere penge i det fordi MLM forretningen er ny eller fordi i sidder i toppen? Og er top virkelig så godt et ord at bruge, i min forretning kan jeg max få aflønning 6 niveauer, hvad enten jeg har været igang 1 måned eller 25 år.

Jeg syntes det er sjovere hvis jeg kan se, at der er en bølge på vej, og være med fra starten af bølgen.

Dem som er interesseret, tal med en MLM person, vælger du blot at skrive, går du dig selv og personen en bjørnetjeneste. Det har ingen fordele ud af. MLM handler for mig kort sagt om at hjælpe andre til at tjene penge. NM handler for mig om at gøre kunder glade og tilfredse.

God vind til alle :-)

Mvh.

Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin du har helt ret det er ikke så vigtig først, sidst eller midt. Men det er vigtig man vælger det rigtige firma og vælger nogen at arbejde sammen med som giver support hele vejen.

 Der kommer rigtig mange nye firmaer og hvis du hele tiden springer fra det ene til det andet bare fordi det er nyt og du kan komme ind i toppen, så kan du ikke lave andet.

Vælg et godt firma og så hold ved. Få et godt samarbejde med teamet så de også får en stabil indtægt og forsætter i mange år også.

Jeg faldt lige over et ny firma i dag, hvor det igen er gratis at komme ind. De slår meget på det handler om at komme først. Der er ingen der ved hvad det er for nogle produkter og man kender ikke nogen af dem man skal arbejde sammen med. Ingen ved noget om bonusplanen og hvordan den virker. Det er igen et af de firmaer som trækker 1000 vis af håbefulde personer uden en eneste får en krone. Prøvede lige at oprette mig for sjov, men jeg er sikker på det er luft selvom jeg har fået 300 downline på få timer.  http://www.toplevelposition.com/superbizz

Nej må jeg bede om et prof firma som arbejder seriøs på alle fronter.

/Keld

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld man kan jo ikke signe sig op, det virker ikke hehe dårlig start ;-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk du er kommet ind Jimmy Ø , Tillykke ... Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jimmi :

Keld man kan jo ikke signe sig op, det virker ikke hehe dårlig start ;-)

Lidt et svar til Keld samtidig.. Intet kommer af sig selv. Måske kunne jeg godt finde på at signe mig op pga nysgerrighed, men jeg ville aldrig anbefale det til nogen så længe det er hemmeligt. Men desværre er der rigtig mange der tror de lige kan få adgang til lette penge i noget nyt istedet for at tænke lidt...
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Lidt et svar til Keld samtidig.. Intet kommer af sig selv. Måske kunne jeg godt finde på at signe mig op pga nysgerrighed

Du skal være velkommen Martin ....  Pengene de vælter ind og du behøver ikke at lave noget HE HE.... Wink

Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at sidde i toppen er sku heller ikke altid løkken.

det er jo altid opline der får høvl hvis der er krig i geledet under sig

nej så hellere sidde omkring midten . Men er man ikke altid toppen af sit eget team ??

www.my-nwa.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Svært at skrive en titel uden at det kan virke plat, men er der nogen der er i tvivl om rigtigheden, så er det jo blot at tjekke talene på verdensplan.

Næh mester, hvad med om du dokumenterede det via dine MLM/NM indtægter. Indtil da er det bare en fis i en hornlygte Smile

Ingen tvivl om der er penge i MLM/NM - men de danskere der råber højt om det, bør kunne bevise det.

Du kan således bare oploade dine opgørelser, så kan vi jo vurdere om det er massere af penge eller bare penge Smile

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Der er mange flere penge i IT, Detailhandel, Biotech, Grøn-energi, E-handel etc.

Her har du også meget mere kontrol og frihed til at forme dit firma som du vil. Samtidigt slipper du får at være ugleset blandt den generelle befolkning.

Jeg forstår ikke hvorfor nogle ville vælge MLM vejen, men der er selvføgeligt altid nogle der er naive nok, til at lade sig lokke af løftet om lette penge! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Næh mester, hvad med om du dokumenterede det via dine MLM/NM indtægter. Indtil da er det bare en fis i en hornlygte Smile

Hvad er det for en fesen kommentar? Stick out tongue

"Hej, jeg vil gerne starte en webshop."

"Det skal du lade være med, for jeg kender ikke nogen der har vist mig deres webshop-indtægter - så det er nok bare fis i en hornlygte." Ynkeligt!

Helmut Spikker, som startede NWA for nyligt, kastede 15 milliarder i projektet. Men det er jo nok bare fordi han ikke ved bedre - der er jo ingen penge i MLM. Wink

Lundsby:

Jeg forstår ikke hvorfor nogle ville vælge MLM vejen, men der er selvføgeligt altid nogle der er naive nok, til at lade sig lokke af løftet om lette penge!

Du har helt ret! Hvis man bliver lokket ind i MLM med løftet om nemme penge, så er man naiv.

Hvis man derimod bliver "lokket" ind i MLM med løftet om, at man kan starte sin egen forretning op for under ca. kr. 5.000,- i stedet for f.eks. at investere kr. 300.000,- i en lille tøjbutik, så er man godt på vej til at tjene penge - hvis man vel at mærke arbejder for det. Wink

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 13 (121 indlæg)