Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virksomhedsform, etablering af Aps og Holding, regnskabssystem, pris på bogføring og en god (og billig) revisor i århus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er to der sammen vil starte produktions virksomhed hvor arbejdskraften købes af min kompagnons firma. Vi er kommet frem til at vi vil starte som Aps for sikkerhedens skyld og vi er begge i stand til at stille den krævede kapital.

Vi leder efter en god revisor der kan hjælpe med at etablerer firmaet og hjælpe med valg af regnskabs system (ikke c5, men evt e-conomic)

Er der nogen der kender en god revisor til opstart hjælp og efterfølgende til at lave årsregnskab? (I århus området)
Hvad koster en revisor? (jeg har en fornæmmelse af at der er et stort spænd i priserne)

Vi overvejer også at få hjælp til opstart af bogholderisystem samt bogholderi opgaver. Nogen der har erfaring med priser på bogholder?
Jeg har en ide om at selv ville lære at lave bogholderiet, mest for at få indsigten til at starte på, men jeg skal nok hjælpes igang (Er udlært inden for regnskab for mange år siden, men jeg lærte ikke ret meget)

mvh

KFritz

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KFritz

Overvej at tage fat i Martin Pedersen fra Bagsværd Erhvervsservice.

http://bogholderi.com/

Sitet m.v. ser ikke ud af meget, men Martin og Henriette er super flinke personer, der er nemme at arbejde sammen med, især hvis man er ved at starte op og har brug for viden og sparing ud over bare lige bogføring.

Martin har kontakter til gud og hver mand og kan sikkert anbefale en revisor der passer for jer.

Vi har kørt med e-conomic lige siden vi startede for lidt over 7 år siden (eBrev, GMTA, Ubivox m.v) og Martin har være med hele vejen og hjulpet os med "alt det kedelige".

Martins tilgang til tingene er super pragmatiske og ligefrem, så skriver man et spørgsmål om aftenen, så kan man næsten altid finde et svar senere samme aften og lignende. 

I revisor regi bruger vi Carsten Johnsen fra Erik Munk:

http://www.erikmunk.dk/

Han er ikke en Netto-type revisor, men tilgengæld lige så firkantede og regelrette, som revisorer skal være, uden det bliver besværligt eller træls (carsten er faktisk rigtig hyggelig og flink, men han kan sine ting og tingene skal være i orden, hvilket er en god egenskab hos en revisor). De er heller ikke i den dyre ende af revisor-skalaen, så det fungerer ret godt for os. Martin og Henriette i det daglige til de fleste ting og Carsten til de store og årsregnskabet.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer godt nok ikke helt fra Århus-området, men vil dog gerne tilbyde min hjælp alligevel :-)

Jeg vil kunne hjælpe jer med, at starte jeres bogholderi op - og på længere sigt hjælpe dig med, at kunne løse mange af opgaverne selv. Du er velkommen til at sende mig en besked, så kan vi indlede en snak omkring de ting i gerne vil have styr på.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KFritz,

Hvis du vil lave regnskabet selv, så kan jeg kun anbefale dig at tage et decideret kursus indenfor området.

Jeg kan anbefale Andreas Stahlberg, som er virkelig dygtig, og du får opdateret dine færdigheder om debet og kredit, får opdateret din viden om moms- og skatteregler, og du ender med at lære at opstille et helt årsregnskab og skatteregnskab.

Læs mere her: http://stahlberg.dk/RMS.htm

Hvis du ønsker hjælp udefra til bogføringen, så kan jeg tilbyde dig bogføring for 250 kr. i timen. Læs mere på min hjemmeside: 123Regnskab.dk.

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kfritz.

Jeg vil da gerne hjælpe dig med opstart og jeres løbende bogholderi. Vi er, når vi selv skal sige det ret gode til economic. Vores priser er rimelige. ikke de laveste men til gengæld er kvaliteten i top.

Vi samarbejder med Revision Århus. Du kan læse mere om os på:  www.Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)