Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma Stafetten er hermed givet op.

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det videnskabeligt bevist at gamle mænd er gnavne, men jeg har givet Wi 5 stjerner for at svare i denne tråd.

Jeg undrede mig faktisk over at Jimi Hove køber Logo hos trådstarter der så nominerer Jimi Hove til en karmapris, hvorefter Jimi Hove anbefaler trådstarters forretning.

Det er sådan set fint nok med mig, - men det er sgu lidt søgt og har ikke meget med karma at gøre efter min overbevisning. Så trådstarter kunne såmænd også have fået 1 stjerne af mig, hvis ikke det er fordi jeg kun giver 5 stjerner.

Michael

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

DesignYOU:

Men kom nu ud af busken og fortæl hvad der er så slemt ved denne tråd!

Hej Allan

Før du begynder at hyle op om karma points igen vil jeg hoppe af al min kraft ud af busken og fortælle hvorfor jeg gav dig 1 stjerne (for det citerede indlæg). 

Du er plus medlem og kan se hvem der giver dig "få" stjerner. Det kommer som sådan ingen af os andre ved, og du får INTET ud af at udstille vedkommende i offentligt forum. Skriv ham en PM eller lad det sive. Du minder mig om visse (i denne tråd) unavngivne teenagere der også gang på gang tuder og hyler når de får en enkelt ubegrundet stjerne.

PS: Du fik 5 stjerner for det oprindelige indlæg, men jeg synes det er plat og barnligt at hyle offentligt om de stjerner.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har ikke købt noget logo af Allan, jeg har fået det gratis. Det var den del af den gode karma som han taler om.

Jeg er ked af at al den venlighed har ødelagt din dag. Næste gang må du bare skynde dig væk, og beskytte dig selv mod den slags utidigheder

Fortsat gnaven dag

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så må vi desværre konstatere at ideen desværre ikke virkede, da folk hellere vil ødelægge end at bygge.

Vi må i fremtiden holde vores venligheder i private beskeder, så vi ikke ødelægger de sures allerede triste liv

Venlighed under cover

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

e (i denne tråd) unavngivne teenagere der også gang på gang tuder og hyler når de får en enkelt ubegrundet stjerne.

PS: Du fik 5 stjerner for det oprindelige indlæg, men jeg synes det er plat og barnligt at hyle offentligt om de stjerner.

Men du kan ikke lade hans indlæg sive eller tage det i en PM ? Lad mig gætte at dit svar bliver : " Jamen , han startede .. ? "

Og så er jeg ude tråden- Jeg er lige så rystet, som jeg var glad over tråden, over at folk ikke kan lade andre mennesker have det hyggeligt sammen, uden at forpeste den med negativitet

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:
da jeg ikke bryder mig om "attention-whores"

Du fik da alt den opmærksomhed hos de frække drenge i klassen som du kunne drømme om.

At få opmærksomhed er et ligeså stort menneskeligt behov som at spise. Dem der benægter det, prøver bare at spille hellige, for at tiltrække opmærksomhed hos et andet segment.

At vælte ind i en sammenhæng og stå for det komplet modsatte, er den ældste form for opmærksomhedssøgning der findes.'

Men jeg ved godt at du vil benægte og bare tænke at du er en fræk og fri rebel. Jeg har mødt over 1000 af dem, så det kommer ikke bag på mig mere

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Jeg vil bare lige sige jeg ikke har tænkt denne tråd skulle være en mulighed for at få god karma selv, men nok mere for et forsøg på at give det ud og være et godt eksempel for andre her på Amino da jeg syntes tonen har været lidt anspændt ...

Men ok at nogle her mener jeg skulle have gjort det for at "score" karma point må stå for deres regning jeg ville starte en god ide.

Jeg har stadig ikke et sek fortrudt at jeg oprettede denne tråd og ej heller at Jimi er min favorit, lad mig påpege det igen manden er genial ;)

Forsat god karma dag ;)

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
Jeg har stadig ikke et sek fortrudt at jeg oprettede denne tråd og ej heller at Jimi er min favorit, lad mig påpege det igen manden er genial ;)

Fedte røv! Du prøver bare at score karma point!! ;0)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
ad mig påpege det igen manden er genial ;)

Rolig nu, jeg prøver at skjule det :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

DesignYOU:
ad mig påpege det igen manden er genial ;)

Rolig nu, jeg prøver at skjule det :-)

:D Hvornår er det logo aktuelt :D?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)