Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde fra Ghana

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan

 

"Dean Sowah" var også den samme der lagde en ordre hos mig. Han valgte England som land i drop-downboxen, men skrev accra-ghana i Adresse 2 feltet.

 

Tror bare jeg sletter den uden videre, nu han er identificeret.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-01-2007 12:15:04 Forfatter:Troels Burmølle
Hey


Her kl 10 i morges fik jeg en ordre på næsten 5000kr.

Jeg kunne ikke helt tyde hvor den var fra, men slog nogle at ordene op på google og fandt ud af at den var fra Ghana.

Den er betalt med ''Andre kreditkort''

Jeg overvejer at skrive en mail til ham, men ved bare ikke hvad jeg kan skrive for at jeg kan høre om den måske er rigtig?

Og i morgen vil jeg selvfølgelig kontakte PBS for at høre om de kan tjekke op på kortet.

Men hvad skal jeg mere gøre? Ville i have sendt sådan en stor ordre?


Mvh. Troels Burmølle


 

Vi får også nogle stykker af disse ordre og gør følgende som er 100% sikker:

1. send en mail til kunden, hvor du oplyser at pga. sikkerhed og bla. bla. ønsker en fax med FORSIDEN af kundens kort, her kan du checke om navnet er korrekt (og har kunden kortet er den sikkert god nok)
2. Afvente 3-4 dage og derpå slette ordren for du hører aldrig fra ham :-)

Vi har i hundredevis af disse ordre og har altid fulgt denne procedure, ingen af disse ordrer er blevet gennemført, hvilket siger lidt om hvad der er på færde.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Jeg slettede den her igår. For det virker 100% om at det er falsk når der er så mange andre der har fået ordre der fra.

 

PBS har også ringet idag og sagt at jeg skulle være opmærksom på at den var falsk.

 

Så, tak for hjælpen alle sammen

 

Mvh. Troels Burmølle

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)