Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clinton og Obama er ikke i tvivl...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være nogle år siden at jeg første gang stiftede bekendtskab med MLM.

Min daværende upline var et utroligt sødt og hjælpsomt ægtepar, det blev dog aldrig rigtig til andet end at jeg fik købt en hulens masse.

Senere kom en "verdensmester" og fortalte mig om alle de millioner jeg skulle tjene hvis bare...

Nu er jeg så igang med mit 3. MLM firma og endelig ser det ud til at jeg får en indtægt der er værd at skrive hjem om.

Men hvad er forskellen så fra de første 2 gange?

Jeg er sikker på at den største forskel er at jeg virkelig har fundet et firma der leverer produkter som JEG brænder for og kan stå inde for.

Så når du skal vælge firma så lad dig ikke lokke af løfter om millioner, for brænder du ikke for produktet mister du sandsynligvis hurtigt interessen.

Alle taler om krisen, lad os være undtagelserne, der gør en forskel og i stedet skabe den fremgang Clinton og Obama taler så varmt om.

 

 

 

 

 

 

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi Torp Jørgensen:
Så når du skal vælge firma så lad dig ikke lokke af løfter om millioner, for brænder du ikke for produktet mister du sandsynligvis hurtigt interessen

 

Hej Heidi

Gælder dette ikke alle brancher? Hvis du beskæftiger dig med noget du egentlig ikke rigtig gider, du måske ikke har et positiv forhold til, ja, så bliver indsatsen derefter.

Der er jo altid flere ting der skal passe(harmonisere) sammen, før en given forretning, hvadenten det er MLM/NM eller en anden branche, har mulighed for at udvikle sig.

Derfor skal man overvreje visse ting meget nøje, også omkring sig selv, hvad det egentlig er, man vil og med hvem.

Dbh.

Michael

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det har du ret i, selvfølgelig gælder det indenfor alle brancher.

Men har set at folk i MLM branchen ofte ser på pengene fremfor om det egentlig er noget de gider.

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Hvis det er det de gør, så falder de ret hurtig fra igen. Også her gælder: Du får ingenting foræret. Du skal yde en indsats for at få din "belønning". Derfor er det utrolig vigtig at sætte sig sammen og tale over forventninger/mål indenfor ens branche med nye interesserede. Allerede der kan man få en hint om, hvordan samarbejdet måske vil forløbe.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Gælder dette ikke alle brancher? Hvis du beskæftiger dig med noget du egentlig ikke rigtig gider, du måske ikke har et positiv forhold til, ja, så bliver indsatsen derefter.

Der er jo altid flere ting der skal passe(harmonisere) sammen, før en given forretning, hvadenten det er MLM/NM eller en anden branche, har mulighed for at udvikle sig.

Derfor skal man overvreje visse ting meget nøje, også omkring sig selv, hvad det egentlig er, man vil og med hvem.

Dagens vise ord ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dagens vise ord ;D

 

Nej, jeg tror bare det er sund fornunft.

Dbh.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)