Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dine favoritværktøjer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Der står ofte beskrevet en masse informationer, viden og råd til hvordan man skal bruge de forskellige værktøjer, der er meget brugbare hvis man har en hjemmeside.

Det kan være værktøjer som Analytics, Alert etc. som Google gratis stiler til rådighed, eller måske andre som du også foretrækker at bruge. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvilke værktøjer I Amino'er ser som de 5 vigtigste ift. at få lavet en succesfuld internetforretning.

Jeg er godt klar over mange sikkert vil nævne de samme værktøjer, herunder Analytics, men det kunne jo være der var nogle med mindre kendte værktøjer, men som er brugbare. Det skal siges at de ikke nødvendigvis behøves udelukkende at være gratis værktøjer.

Men altså giv jeres top 5 i prioriteret rækkefølge, for det kunne være sjovt at se hvilke værktøjer der lægges mest vægt på af de forskellige Aminoer. Det kunne jo være du blev overrasket eller at DU manglede en værktøj i de flestes top 5. Rækkefølgen må gerne uddybes, hvis man vil.

Fortsat god dag!

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Google Analytics, Google webmaster tools, Google Adwords keyword tool, Google Adwords, og Goooogle

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)