Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studieindkøb.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har det sidste stykke tid arbejdet på www.studieindkøb.dk

Det er en affiliate hjemmeside som skal give unge studerende de bedste tilbud.

Jeg håber i vil give lidt konstruktiv kritik af hjemmesiden.

/Morten

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror med fordel du kunne lave en side med en oversigt over de forskellige produkter, hvor de ikke var oprettede som blog-indlæg. På den måde kunne man bedre danne sig et overblik over de forskellige produkter, uden at skulle scrolle en lang side ned.

Desuden tror jeg i længden, at du bliver nødt til at være mere selektiv med hvilke produkter du linker til, hvis de studerende virkelig skal føle at siden henvender sig til dem. Jeg tænker specifikt på bolcherne ;-)

Det er en super fed idé du har fået der, har selv overvejet selv samme koncept, men fik aldrig taget mig sammen til at starte det :-)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Edit: Sorry for double-post.

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Jo mange tak. 

Lige en ting? - gider du uddybe det med bolcherne? Den er jeg ikke helt med på.

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Som ung web designer interesserer din hjemmeside mig på flere måder, for det første tænker jeg selvfølgelig designmæssigt, men det kunne da også være fedt med en hjemmeside til de unge!

For at tage fat i designmæssige aspekter, så vil jeg råde dig til at tænke over dit budskab. Hvem henvender du dig til? Hvorfor? Du skal måske overveje at gøre brug af noget grafik, som henvender sig til din målgruppe. Bøger, lommeregnere, alkohol etc.

 

Håber det hjalp, kh. Mikkel Lindblom

 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Frederiksen:
Lige en ting? - gider du uddybe det med bolcherne? Den er jeg ikke helt med på.

Hvis siden pludselig linker til at lige fra bolcher til tøj, så vil de studerende der besøger dit site, ikke føle nogen tilknytning til jeres side, da der findes tusinder af sider der bare er proppet med affiliatelinks til alle mulige gode tilbud.

Hvis du derimod får lavet en solid samling af forskellige produkter der direkte relaterer sig til det at være studerende, vil dine besøgende føle en større tilknytning til dit website, og der er derved større sandsynlighed for at de kommer igen næste gang de har brug for et studierelateret produkt. Desuden er det nemmere at sælge dine studierelaterede produkter som "gode tilbud", da det er mere sjældent at man ser tilbud på netop disse, i forhold til slik og sprut, som kan købes på tilbud i alle dagligvare butikker.

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel. 

Ja for søren mange tak :) 


TheisM: 
Nåårh, okay så er jeg med. 


Jeg siger tak til begge for nogle super svar :)

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

støtter det der er sagt

længere produkt beskrivelser for de disse lommeregner kan meget , derved vil det tilføje mere indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)