Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe at der kun er 390 søgninger på dette ord?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Hvis jeg søger med det der google wordtool, kan det så passe at der kun er 390 globale søgninger på

3d fjernsyn

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror den er god nok.

Da fjernsyn jo er et "gammelt" dansk ord! Fladskærm og tv bruges nok mere i dag!

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ifølge google keywords er der faktisk kun ca. 170 mennesker i Danmark der søger på præcis "3d fjernsyn".

De 390 er på en Fleksibel søgning.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det siger måske noget om at hypen primært kommer fra producenterne og ikke forbrugere :)

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkeligt. 

Hvis folk søger efter en 3d fjernsyn skriver de så ikke 3d fjernsyn eller 3d fladskærm? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Mærkeligt. 

Hvis folk søger efter en 3d fjernsyn skriver de så ikke 3d fjernsyn eller 3d fladskærm? 

 

Jeg ville søge på 3D TV

Ligesom jeg ville søge på fladskærms-TV

EDIT: og evt. 3D Fladskærms-TV hvis det skulle gå vildt for sig.

Jeg tror faktisk at fjernsyn efterhånden er udfaset af mit vokabularium Wink - i hvert fald når jeg omtaler produkter.

Jeg siger nok mere fjernsyn når jeg beder ungerne om at slukke - eller fortæller dem at de ikke skal bruge hele dagen på at se fjernsyn.

mvh

Jan

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Mærkeligt. 

Hvis folk søger efter en 3d fjernsyn skriver de så ikke 3d fjernsyn eller 3d fladskærm? 

Som andre her i tråden også er inde på, er det øjensynligt ikke ordet "fjernsyn", der anvendes. Ved en søgning på ordet "3d fjernsyn" i googles KWT, er der f.eks. en relateret søgning på "fladskærms tv", der har 2900 søgninger pr. måned.

Desuden giver den lave søgevolumen mening, idet 3d fjernsyn er et relativt nyt fænomen - dvs. det er slet ikke sikkert, at det optimale antal søgninger er nået endnu. Hvor mange søgte f.eks. på ordet "fladskærm" for 10 år siden?

/JG

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Husk på at google adwords søgeordsværktøj kun er et fingerpeg på hvor mange søgeninger der er. Jeg har set mange søgeord der har mange flere søgninger end hvad deres værktøj viser. Så tag det kun som et fingerpeg.

Det bedste er at teste det af, og have skarp fokus på om det konvertere godt. Jeg tror indenfor et par år konkurrencen bliver rigtig hård på netop den slags søgeord.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)