Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig vognmænd søges, gerne mindre.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøse og stabile vognmænd med tid og plads til transport af gods som paller og pakker med mere søges.

Vi starter omkring 1 Januar 2011 en ny portal på nettet med transport af div. gods og søger i den forbindelse vognmænd til at give tilbud og køre godset på forskellige kørsels opgaver i Danmark. Du har bil til rådighed. - Du er moms.Reg. - Du har div. papir iorden. - Du kan lide arbejdet. - Du er fleksibel på opgaverne. Du afregnes på faktura.

Vi søger kontakt til seriøse vognmænd med bil-er der kan rumme lige fra en pakke til et flere paller, ja lige fra lille bil til store trucker.

Har du spørgsmål eller er frisk på tilbudet så kontakt os på E-mail:. fragttrolden@yahoo.dk

Denne mail adresse er dog KUN midlertidig og bliver kun brugt til det andet system kommer op og køre.

Jeg ser frem til at høre fra mange seriøse vognmænd og lignende.

PS. Jeg søger i HELE Danmark så hold dig ikke tilbage hvis du bor i ydre områderne.

Mvh. Jan Sørensen

Randers.

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)