Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grossist, vare til ny butik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da min mor gerne vil være selvstændig, har jeg anbefalet hende en butik i stil med tiger butik. Hvor hun kan sælge småting, som ikke er hårdt fysisk og hun selv kan styre forretning.

Derfor vil jeg gerne høre om i kender nogen grossister, det skal være som en hver anden tiger forretning, der skal være de mest normale ting. Som sakse, tape, småting, varer i små stykker :)

Kender i nogen som importere disse varer?

Butikken er ikke fundet endnu, men vil meget gerne have nogen kontakter klar, i tilfælde af der dukker en butik op. Har nemlig kig på en, men den er lidt for stor, og de ville lige drøfte sagen om at splitte butikken i to lejemål :)

Mvh.
Sinan

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan

Har man en drøm, skal man selvfølgelig følge den. Men har I nu tænkt godt over det. Når man sælger sådanne nogle produkter, er der også lav avance pr. salg, og der skal dermed sælges rigtig meget for at få tingene til at hænge sammen. Tænk på hvor store mængder tiger køber hjem for at få det til en god pris.

Men hvis det virkelig er det i vil, skal i selvfølgelig bare kaste jer over det. En succes afhænger altid af hvem der udfører den, og det kan jo være at I lige er personerne til dette.

Held og lykke med projektet. Big Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan.

 

Det er synd i bor ovre på øen for vi har nok noget af det i søger, vi holder lagersalg D. 28/11 i Hadsten med over 400 forskellige vare numre og sælger da gerne engros.

Det vi har på lager nu er i stil med hårpynt, porcelæn, cloks, musik og ellers mange vare til fortrinvis kvinder.

 

Mvh. Jan Sørensen

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan.

Det er synd i bor på Øen for vi har stort lagersalg med 1000 vis af forskellige vare i Hadsten D. 28/11.

Eksembler:. hårpynt, keramik, musik, dvdér erotik, og meget meget mere.

Mvh. Jan Sørensen.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt svært at hamle op mod en kæmpe som TIGER. Hvad med at finde nogle varer som de ikke har?

Men Jeres største konkurrenter er vel Søstrene Grene og TIGER. Har I nogen af dem i nærheden af Jer?

Jeg tror det bliver hårdt arbejde for din mor, hvis hun skal sælge så meget at hun kan leve af det.

Men held og lykke med projektet herfra Yes

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Som det nævnes af en anden, så er netop Tiger-konceptet utrolig svært at efterligne. Vi har leveret forskellige varepariter til blandt andet tiger, og de giver virkelig ingenting for deres varer.
Der skal sælges mange ting til 10 kroner, før det kan betale sig at drive en sådan butik. Jeg tror netop også, at det er derfor Tiger har valg at tage varer ind til 20,50 og 100 kroner.

Jeg kan dog godt være behjælpelig med at levere en masse spændende varer. Du skal dog vide at du HØJST dobler op, når der er tale om bestillings-varer. Vi har naturligvis også nogle restpartier en gang imellem, som kan fås billigere, og derved opnår du/din mor større avance.

Kontakt mig på mail; Info@cleanpoint.dk

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Sørensen:

Hej Sinan.

 

Det er synd i bor ovre på øen for vi har nok noget af det i søger, vi holder lagersalg D. 28/11 i Hadsten med over 400 forskellige vare numre og sælger da gerne engros.

Det vi har på lager nu er i stil med hårpynt, porcelæn, cloks, musik og ellers mange vare til fortrinvis kvinder.

 

Mvh. Jan Sørensen

Hej Jan.

Jeg vil gerne høre mere om jeres lagersalg. Er selv fra viborg.

Tlf. 5353 9333 - eller mail info@cleanpoint.dk

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har man en drøm, skal man selvfølgelig følge den. Men har I nu tænkt godt over det. Når man sælger sådanne nogle produkter, er der også lav avance pr. salg, og der skal dermed sælges rigtig meget for at få tingene til at hænge sammen. Tænk på hvor store mængder tiger køber hjem for at få det til en god pris.

Øøøhhhh... Lav avance? De varer koster nærmest ingenting i indkøb...

De fleste varer i Tiger koster max 1-2 kr i indkøb, og de sælges da til både 10 og 20 kr. Er 5-10 gange indkøbsprisen lav avance i retailedet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ullerslev
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan.

Skulle du være interesseret i legetøj eller andre nipsgenstande lavet af træ (nøgleringe, hårspænder mm), så kig forbi www.legetanten.dk

Ved større køb til vidersalg kontakt os på info@legetanten.dk

Hilsen Lisa

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)