Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DMOZ.ORG - hvor lang tid

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dmoz skulle jo være et godt sted at blive optaget, så jeg har indsendt en ansøgning for ca. 2,5 mdr siden og har ikke hørt en dyt. Der er i mellem tiden ikke optaget andre i kategorien. Efter så lang vente tid skal man så forvente man ikke er blevet optaget?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

fra et par uger til et par år ca :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er umuligt at spå om, lidt ligesom vejrudsigten.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alligevel lang tid tror max jeg har ventet i halvanden måned men det kommer jo an på hvor hurtig redaktøren for den kategori er. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men i 2,5 mdr er der ikke optaget nogen overhovedet synes det er lidt mærkelig, det er en lille kategori, under 50. Kan man se nogen steder om der overhovet er en redaktør i kategorien?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Ja, men i 2,5 mdr er der ikke optaget nogen overhovedet synes det er lidt mærkelig, det er en lille kategori, under 50. Kan man se nogen steder om der overhovet er en redaktør i kategorien?

2½ måned er meget normalt. Vil næsten betragte det som hurtigt at blive optaget på den tid. Hvis der er tale om en lille kategori kan ventetiden være rigtig lang , da der som du selv nævner nok slet ikke er en redaktør.

Størstedelen af dem der søger om optagelse i Dmoz modtager dog aldrig et svar så du skal ikke forvente noget.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager normalt 100 år at blive optaget (kommer også lidt an på "hvem du er") Men lad for alt i verden være med at sende flere ansøgninger på samme url (domæne) så ryger din ansøgning i trash can.

Thomas K

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For mit vedkommende med min side, der tog det omkring 3 år for at blive optaget. Jeg havde faktisk opgivet at komme med, men pludselig var den der :-) Jeg tror det i den kategori jeg er med i er pga. mangel af redaktører... men det er vel et spørgsmål om en gang at indsende anmodning og så herefter læne sig tilbage og bare vente.

/Christian

Videregående word kursus for din virksomhed

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tilføj den og glem det, jeg brugte også en masse blod sved og tårer, prøvede at kontakte admins osv...  glem det...  jeg har ventet i over 2 år nu og den er stadig ikke blevet tilføjet.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

For min side gik et par uger med var dengang også en af de eneste striptease sider der inde .

Bliv evt. redaktør vis der intet sker derinde , eller find en god ven der kan blive redaktør for mange kategorier derinde sker der intet derinde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)