Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedicated Server

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Zeva Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kan anbefale et godt sted i Danmark at leje en Dedicated server? Ikke alt for dyrt og et sted med god support.

-Michael

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo nok være upartisk i mit råd her, men jeg er meget glad for ActiveWebs som bl.a. også hoster servere for Amino.

Jeg har en server for meget hos dem, som har 6 måneders aftale tilbage... hvis du er interesseret i en server os dem så smid mig en mail på nicolai@webprojekter.dk så kan du få lidt info om den og se om det måske er en du kunne have interesse i at overtage :-)

Det er en ganske standard webserver med linux og plesk... resten kan du få på mail hvis det har interesse.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende en mail forbi email@redhost.dk med info om dit behov så byder vi gerne ind på en løsningsmodel.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ActiveWebs har været super. Det kan dog være rigtig rigtig dyrt med support hvis man klokker i det, men jeg anbefaler den klart.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Zeva Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ActiveWebs er alt for dyr med taffik, ellers ser deres løsninger ganske udmærket ud.

Har engang prøvet før prøvet at have en server med dyr traffik som blev udsat for noget DDOS og dermed brugte 10x hvad den var sat til..temmelig dyr fornøjeste.

-Michael

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi selv har en 10gbps fiber kan vi lave rigtigt pæne priser på høj volume trafik :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også anbefale ActiveWebs.dk - men som du selv siger er de peberede i f.eks. trafik og support.

Det er næsten alle dedicated hosts.

Husk, man får som oftest hvad man betaler for. F.eks. er mine timepriser som minimum DKK 301,- i timen, hvor man så får en freelance webudvikler med 16 års erfaring til dispusion.

Host ActiveWebs.dk får du top kvalificerede serveradministratorer der kan hjælpe dig hvis du beder om support.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de pæne anbefalinger :)

Du er velkommen til at sende mig en mail (sune at activewebs.dk) og skrive lidt nærmere om det behov du har, særligt omkring trafikken, så er jeg sikker på vi nok skal kunne finde en løsning der passer dig.

Michael:

Har engang prøvet før prøvet at have en server med dyr traffik som blev udsat for noget DDOS og dermed brugte 10x hvad den var sat til..temmelig dyr fornøjeste.

I et scenarie hvor du uforskyldt er blevet pålagt voldsomt meget ekstra trafik som følge af et ddos angreb, et hackerangreb eller lignende vil du ofte kunne snakke med udbyderen om at få reduceret trafiktaksten på overforbruget. Hvor vidt det er muligt afhænger naturligvis af de nærmere omstændigheder (hvor stort forbruget er, hvad der er årsagen til det og hvordan din aftale er skruet sammen etc.).

Hvad angår support hos os så kan det godt være at vores timeløn er højere end nogle af de mindre udbyderes og hvad man ser i udlandet, men der er mig bekendt også mange udbydere her hjemme med højere timeløn end os - og jeg vil nu mene at vi giver rigtig god valuta for pengene. Hvis man ved man har brug for hjælp ofte tilbyder vi i øvrigt driftspakker der inkluderer månedlig arbejdstid til meget lav takst.
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Zeva Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle forslagene, nu er der da lidt at se på.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Nogle som kan anbefale et godt sted i Danmark at leje en Dedicated server? Ikke alt for dyrt og et sted med god support.

-Michael

Udover Sune ( som jeg også kan anbefale ) så prøv at kigge på www.abakomp.dk , dem kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)