Vi alle er forsikret på den ene eller anden måde. Indbo, bil, hus, fritidshus, cykler etc. Herinde får man gode råd og indspark fra de mange personer som befinder sig i samme båd som en selv, nemlig at ville gøre en forskel. Derfor søger jeg jeres input til om i tror det kan lade sig gøre at lade forbrugeren betale for at man undersøger deres forsikringer. Kunne lade sig gøre på f.eks. følgende måde: X, der bog i XXX, og har en Mazda xxx fra XXXx og har kørt skadesfri i xxx antal år og ingen selvrisiko har på sin bil pt. Ligger dette ind som en opgave, der indhentes tilbud fra diverse forsikringsselskaber og såfremt der opnås en besparelse for kunden på produktet, betales der kr. xxx i henvisning for dette. Med andre ord: En gratis mulighed til at kunden for undersøgt om man kan spare penge på sine forsikringer. Henvisningsbetalingen bør selvfølgelig være variabel fra produkt til produkt. NB! Er bekendt med www.forsikringsguiden.dk men dette site er tiltænkt de mange hundrede tusinder der intet gider at undersøge selv. Håber på jeres konstruktive feed-back.
mvh Kjeppe |
Hej
Vi er to unge på 21 der er ved at starte en virksomhed der hjælper primært unge med deres forsikringer, boligstøtte, su, telefoni, TV, internet, og evt mere i samme stil.
Vi forestiller os det er noget med at de bliver kontaktet via telefon eller en internetside hvor vi derefter går deres forsikringer, og mere igennem, for at finde et bedre måske billigere alternativ.
Mener helt sikker der er mulighed i denne form for hjælp. Det kan også være vi skulle snakke sammen om et samarbejde..
Ps. Vi har testet forsikringsguiden lidt og synes ikke den er pålidelig nok.