Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af site

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ingen overskrifter h1 på siden virker på mig lidt uoverskuelig så

samme stave fejl alle sider denne her , er højre side 90% af alle nybiyggerier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Nøhr Vangsgaard:

Jeg ville fjerne prislisten, af tre årsager:

1. Hvis jeg skulle bygge et slot til 15 mio. med alt i intelligente installationer, skal du så kun have 1000 kr. for al dokumentationen?

2. Jeg ville personligt hellere have, at du tilbød et uforpligtende tilbud efter en samtale over telefonen.

3. Lave priser sender mig et signal om nybegynder, nystartet, hobbyvirksomhed og lignende, og i forhold til hvad et hus koster at opføre synes jeg ikke 5.000 eller 10.000 kr. ville være afskrækkende i forhold til uafhængig professionel rådgivning.

1. Dokumentationen gælder kun for den intelligente del af installationerne, elektrikeren skal jo selvfølgelig lave sin del, efter lovkravet.

Priserne, og måden det bliver serveret på tager jeg lige op til overvejelse.

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du burde ofre lidt penge, på et mere personligt design - det kan jeg godt hjælpe dig med hvis det er. Et godt billede af dig på forsiden, ville helt klart også gøre siden meget mere troværdig for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også godt du kunne lave et menupunkt, hvor du fortæller om dig selv og hvad din baggrund er.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:

Synes også godt du kunne lave et menupunkt, hvor du fortæller om dig selv og hvad din baggrund er.

Helt klart et godt råd.. Det får jeg lavet..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

"Design downloaded from Free Templates - your source for free web templates"

For mig, beviser det bare at det er folk som ikke gider bruge en slat penge på noget ordentligt, ergo troværdigheden er lidt væk for mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:

Synes også godt du kunne lave et menupunkt, hvor du fortæller om dig selv og hvad din baggrund er.

Er helt enig heri :-)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:

Hej Amino'er

Jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen der kunne rykke fem minutter ud af kaldenderen, og vudere brugervenligheden og troværdigheden på min nye side.

Det jeg gerne vil vide er om teksterne er til at forstå?

Virker siden troværdig?

På forhånd tak..

www.tpsolution.dk

 

Hej

Mine forslag er følgende:

1) Ændre enkeltmandsvirksomhed til virksomhed, da det virker større og mere professionelt.

2) Et design der er hentet fra 'free templates' er ikke OK til en virksomhed, der skal udstråle seriøsitet og professionalisme, da det virker som en side du ikke har brugt særlig tid på. Og kan du så lave arbejdet ordentligt for kunden? Mange vil nok tro: nej

3) Flyt behovet op øverst og fokusér på hvad du kan tilbyde og derefter hvorfor du kan dække deres behov

Mvh. Ken

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)