Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes!! Morten Olsen stopper som træner efter EM.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så lige i nyhederne at Morten Olsen stopper som landstræner efter næste EM. Jeg synes det er på tide at der kommer nogle nye kræfter til, efter den skuffende præstation i VM


Hvad synes i?? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at man vil se tilbage på en af de bedste landstrænere nogensinde, især når man tænker på det materiale han har haft til rådighed. Ingen Michael Laudrup, Allan Simonsen eller Peter Schmeichel.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, om det er Morten Olsen, den er gal med. Når man forærer bolden væk på egen banehalvdel, må det være elementær boldbehandling, man skal skyde skylden på.

Men det er fint nok at få en anden på posten. Det bliver dog ikke bedre end man har spillere til...

Michael

Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det skal ikke undre mig at der sidder en hjerneblødning i DBU der syntes at det kunne være en god idé at ansætte sven göran ericsson Skype-TongueOut

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg tror faktisk at man vil se tilbage på en af de bedste landstrænere nogensinde, især når man tænker på det materiale han har haft til rådighed. Ingen Michael Laudrup, Allan Simonsen eller Peter Schmeichel.

 

Jeg er ganske enig med dog. Han har altså stor respekt herfra fra mig, det er ikke nogen let opgave han har haft, og har hellere ikke altid været lige populær

Derudover, alt har sin tid, og 12 år som træner er lang tid, måske trænger han også til at prøve noget nyt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)