Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er erfaringerne omkring mødebookere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i tvivl om hvad en mødebooker kan gøre for mig når jeg ikke kender personen undtaget gennem telefonsamtaler. Jeg er måske lidt nervøs for at jeg pludselig får en regning for noget jeg ikke var sikker på hvad var. Hvad er erfaringerne omkring mødebookere?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vrigsted service.

Som i alt andet:

Få lavet en skriftlig kontrakt!

Når der er enighed om hvad kontrakten skal indeholde er der ingen grund til at frygte regningerne.

HUSK: Få indføjet i kontrakten at ændringer KUN kan ske skriftligt, så du undgår "Jamen, vi aftalte i telefonen at ..."

Husk også at der skal være helt klare linjer omkring godkendelse af aftaler. Et booket møde hvor kunden ikke ved at du dukker op, eller på anden måde har misforstået formålet, skal du ikke acceptere at betale for.

Held og lykke.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Penge i vasken - mildt sagt

I mit tilfælde ringede de og bookede møder hos firmaer, som allerede var 100 % tilfreds med deres rengøring, så mødebookerne tvang nærmest møderne i hus for at score penge.

Når man så kommer ud til kunden hvor man i virkeligheden ikke er velkommen så får man ikke den bedste samtale, det eneste de er interesseret i at du hurtigt kommer ud igen.

Så har man allerede mistet 500 kr til mødebookeren, også skal man prøve slå et tilfreds rengøringsfirma på prisen, det er heller ikke helt nemt, for firmaer skifter ikke hvis de spare 500 kr pr mdr.

Så når man et niveau hvor man spørg sig selv, er det overhovedet det værd, eller skal jeg jagte kunder som er utilfreds med rengøring?

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er frisk på en lidt anderledes metode, hvor kunderne henvender sig til dig, for at få et møde. Så kan jeg hjælpe dig med en ide. Du skal få den kvit og frit, hvis du er interesseret.

kontakt mig på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Den vil jeg gerne høre mere om hvis jeg kan komme med i betragtning.

Og forøvrigt dine salgsbreve var rigtig gode - tak for det.

Mvh Jannie / JH Service

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximum Service:

(...) så mødebookerne tvang nærmest møderne i hus for at score penge.

Har selv prøvet at have en meget pågående mødebooker i røret - og selvom om jeg høfligt prøvede at forklare gang på gang at jeg ikke var på udkig efter en ny leverandør af det pågældende produkt, ringede personen tilbage flere gange... - meget irriterende at mit "nej tak" ikke blev betragtet som et "nej tak"... 

Men indenfor den branche som alle andre kan du sikkert finde gode og dårlige samarbejdspartnere... - det bedste er vel at få anbefalet et firma på baggrund af en anden person gode erfaringer med at samarbejde med netop dem... - så forhåbentlig dumper der én forbi denne tråd med en sådan anbefaling! Smile 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mødebooking er i stor grad en tillidssag, og det er vigtigt, for at få gode møder, at du bruger tiden på at klæde mødebookeren godt på med informationer om dit firma og dine ønsker/krav til møderne. Og så skal der selvfølgelig laves en god kontrakt med alle detaljerne omkring krav og ønsker til møderne.

Hos os gør vi meget ud af at afklare og afstemme kundens behov inden vi begynder at booke møder.

 

Hvis du er interesseret i at høre hvordan vi kunne hjælpe dig er du velkommen til at ringe eller maile til mig

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar til min forespørgelse. Jeg har sendt dig en lille mail. Mvh. Henrik Jensen

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vrigsted Service

Dine potentielle kunder skal kunne have tillid til din mødebooker, selv om de ikke kender personen undtagen gennem telefonsamtaler, så det skal du også kunne! Jeg afprøver markedet og produktet og giver dig muligheden for, at afpøve møderne, inden vi forhandler den endelige pris.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)